dromen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maria, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    nou ik ben blij dat ik dus niet de enige ben hahaha

    bedankt voor jullie reactie

    veel liefs maria
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Echt raar maar volgens mij droom ik er nooit over; terwijl ik er wel heel erg mee bezig ben! Elke dag ben ik op deze site bv.
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ben er ook veel mee bezig Ster. Ben ook wel elke dag hier :oops: . Heb ook nog niet gedroomd......
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je dromen herinner je je vaak ook niet.

    Ik herinner alleen heftige dromen, en gek genoeg heb ik die altijd als ik zwanger ben. En nog gekker heb ik de laatste tijd rare dromen, dus wie weet ;) Ik droomde van iemand (vreemd genoeg iemand die ik helemaal niet aardig vind) die me vertelde dat zij zwanger was, daarna nog een droom gehad dat er iets geks was met mijn tanden (droom ik ook altijd met een zwangerschap) ik had 2 héle kleine tandjes, dacht dat ze waren afgebroken maar toen ik beter keek bleken het 2 babytandjes te zijn. Dus ik ben sowieso druk bezig s'nachts :rolleyes: Heb de ene na de andere droom.
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik kon er tot vannacht niet over mee praten....maar vannacht had ik een positievetest en kon het niet geloven en nog een en ja hoor dik positief...maar toen werd ik jammergenoeg wakker :cry:
    maar ik weet wel dat ik het van de daken ga schreeuwen al het in werkelijkheid gebeurt :) (weet ik tenminste dat ik niet droom)

    liefs liselotje ;)
     
  6. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik droom er ook geregeld over, maar wanneer ik dan wakkeer wordt voelt alles zo vies aan. Je weet niet goed wat dan nog werkelijkheid is en dat dot soms wel een beetje pijn: beseffen... het was maar een droom.

    Hopelijk binnenkort dikke vette realiteit
     
  7. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    ik droomde vanacht dat het een meisje zou worden.. zou daar een kern van waarheid in kunnen zitten, of heb ik toch onbewust een voorkeur voor een meisje.. t'was wel een heel mooi meisje!!!

    groetjes Marion
     
  8. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik droomde van de week dat ik aan het bevallen was op de wc.
    Echt heel vreemd wat het allemaal met je doet.
     
  9. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik ben ook een echte dromer. Niet alleen over zwanger worden hoor haha.
    Maar heb al zoveel gedroomd over zwanger worden...
    Een keer dat ik een test deed die aangaf "zou kunnen" (letterlijke tekst op scherm); een keer dat we een zoon hadden gekregen en dat ik met mijn vriend even naar buiten ging om te overleggen hoe we hem zouden noemen; dat we een tweelingkamer uit gingen zoeken en ik heb uiteraard al vele nachten een positieve zwangerschapstest gehad.
    Blijft iets vreemds...dromen
     
  10. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Nope.. ik droom niet over een zwangerschap..

    Maar wel over dat ik aan het bevallen ben of net bevallen ben... ik sla dus gewoon een stukkie over :)
     
  11. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik droom eigenlijk nooit over een zwangerschap, testen , bevallen of baby`s.
    Terwijl ik er toch veel mee bezig ben ( mss wel te veel ).
    Dat wil zeggen , ik herinner ze me nooit .

    Groetjes Joyce
     
  12. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heel raar, maar ik had dit gelezen en geschreven dat ik er nooit over droom. Afgelopen week droomde ik wel drie nachten achter elkaar dat ik een test aan het doen was.....(uitslag weet ik niet meer).
    Kennelijk ben ik er toch 's nachts ook mee bezig ;)
     
  13. LiesAmber

    LiesAmber Actief lid

    7 jan 2006
    270
    0
    0
    ja hoor, heb dat ook al wel eens, waarschijnlijk omdat we er zo mee in ons hoofd zitten denk ik ;)
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik droom nu niet meer zo veel over testen ik heb de laatste tijd alleen nog maar nachtmerries en dan schrik ik weer wakker pff dat is niet leuk dan droom ik liever over testen hahaha
     
  15. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nee ik droom er ook niet over eigenlijk! Ik droom wel erg levendig de laatste tijd (dat ik ineens een jongen tegenkom die ik vroeger erg leuk vond) dat mijn oude baas me belt, dat mijn nieuwe baan ineens niet mee doorging etc. Maar niets eigenlijk over zwangerschap of dingen die daar mee te maken hebben.
     
  16. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Vaak droom je over dingen die je heel graag wilt over helemaal niet graag wilt.
    Dat verwerkt je in je slaap en daar door ga je dromen.
    Het eenigste van mijn dromen dat er geen bal van klopt en alles door elkaar gaat dus als ik s,morgens wakker word dan weet ik gewoon niet meer waar het over ging.

    En mijnimeel, die jonge die ik vroeger heel leuk vond....die is nu in mijn bezit! :)
     
  17. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik onthoud mijn dromen vaak (iedereen droomt alleen vergeet je meer dan de helft en vaak weet je er niks meer van) vroeger droomde ik een keer dat ik net bevallen was, ik was echt blij met de baby, toen werd ik wakker en ik moest echt even "wakker worden" toen ik net wakker was snapte ik namelijk nog niet dat het maar een droom was..
     
  18. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Doe de groeten aan Alexander! alles goed ;) met hem
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    ik droom nooit over zwanger zijn, wel laatst over jan die stond te douchen met een baby op zijn arm.....

    Maar dat was maar een keer, ik droom vaker nare dingen dan leuke dingen, helaas....
     
  20. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb helemaal geen tijd om te dromen .
    Lig grootste gedeelte van nacht wakker :cry:

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina