dromen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maria, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mijn ventje heet geen Alexander.....! :rolleyes:

    Snap de humor ook ff niet. :(
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Joyce: NIet teveel wakker liggen hoor!! Hoe komt dit?
    Misschien een lekkere wandeling maken voordat je gaat slapen of een ouderwetse warme kop melk gaan drinken?
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Ster .
    Ik weet niet hoe het komt .
    Het is niet dat er van alles door mijn hoofd maalt als ik in bed lig , want ik probeer mijn hoofd altijd helemaal leeg te maken .
    Ik ben wel moe als ik in bed lig , maar ik kan gewoon niet slapen .
    Echt heel gek .
    Misschien heeft dat ook met het ontpillen te maken , ik weet het niet .

    Groetjes Joyce
     
  4. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Hoi, Joyce

    Ik heb dat ook hoor, ik stuiter zowat weer uit mijn bed.
    Ik moet ook heel bewust tegen mezelf zeggen dat ik er niet aan moet denken.
    Maar telkens denk je er weer aan.
    Vanacht wat de eerste dan dat ik voor 2 uur in slaap ben gevallen.
    Ik denk dat het er allemaal bij hoor, tenmiste daar ga ik maar van uit.

    Gr.
     
  5. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb er nog niet zo vaak echt over liggen dromen, alleen een beetje dagdromen..

    Maar die keer dat ik er echt over lag te dromen was niet zo leuk... beetje tegenstrijdig...
    Ik was natuurlijk heel blij, maar omdat het nu niet zo goed met mijn eigen vader gaat wist ik niet echt hoe ik er mee om moest gaan..

    Nu maar hopen als het straks een keer zover is dat die droom niet uitkomt...

    Groetjes...
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nou heb ik me afgelopen nacht dus ook een droom gehad, die me maar niet loslaat :confused:
    Ik had een zwangerschapstest gedaan en kreeg wel 10 streepjes :(
    Denk dat als de tijd is en ik kan gaan testen, ik er maar heel goed op ga letten dat ik hem ook goed doe, want 10 streepjes dan is er toch wel iets goed fout gegaan haha :)

    Liefs Angela.
     
  7. Wen

    Wen Actief lid

    hoi hoi,

    voordat ik met de pil stopte droomde ik heel vaak dat ik ineens erachter kwam dat ik zwanger was en dus ook gelijk moest bevallen. Daarna ging ik 's ochtends naar mijn werk (logisch?) en vergat ik dus gewoon dat ik een kindje had. Dan ineens herinnerde ik mij dat de baby thuis lag en ging ik er als een speer heen, en dan ging ik de baby voeden maar borstvoeding geven was ook heel raar in m'n droom.

    Dit heb ik echt al vele keren gedroomd..... :(

    maar nu ik gestopt ben met de pil (al 6 maanden) geen droom meer gehad......
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha wat een dromen.
    Zo heb ik ooit eens gedroomd dat ik een helemaal behaarde baby kreeg...nog net geen aapje hahaha Nou ik wil graag zwanger worden, maar zoiets zie ik toch echt niet zitten....
     
  9. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Ik heb van de week gedroomd dat ikzwanger was van een tweeling. Ik kwam er achter doordat iemand een echo apparaat had thuis :(
    Gingen ze voor de grap naar mijn buik kijken was ik ineens zwanger van een tweeling. oke dan. Toen ik het tegen mijn mannie vertelde zei hij... nou dat vind ik niet erg hoor!

    ach.. dromen kan heel leuk zijn!

    Leanne
     
  10. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik geloof dat ik mijn angsten in mijn droom op het moment aan het verwerken ben. Een paar dagen geleden droomde ik namelijk dat mijn vriend mij ging verlaten, omdat hij mij toch wel heel erg vond veranderen door de zwangerschap. Ik was zoooooo verdrietig dat ik er wakker van werd en lag te huilen in mijn bed!!! Ik was geneigd om mijn vriend wakker te maken, maar dat wilde ik niet doen aangezien hij het ook ontzettend druk op het moment heeft. Dus ik heb gewacht tot het ochtend werd en hem toen mijn droom verteld (oftewel nachtmerrie). Hij begreep dat het een nare droom was, maar dat was het ook zei hij alleen een droom, want je komt nooit meer van mij af ;) Lief he! Toen was de dag ook weer okee!

    Liefs carry
     
  11. Guusje

    Guusje Lid

    12 aug 2005
    93
    0
    0
    Sliedrecht
    Ja dromen kan ik als de beste.
    Heb heel vaak dromen dat ik zwanger ben of al een kindje heb...
    En als je dan wakker word kom je weer in de keiharde( voor mij dan) realiteit
     

Deel Deze Pagina