Ha meiden! Aan mijn borsten merkte ik dat ik zwanger was...normaal wel gevoelige tepels na ei, maar nu echt hele zere borsten en het is steeds erger aan het worden! Ik hou ze vast als ik de trap af loop en kan niet meer op mijn buik slapen, te pijnlijk! Hoe ervaren jullie het? is dat alleen in het begin of gaat dat nog 8 maanden zo door?
Ik heb afgelopen woensdag positief getest, en was aan de pil dus weet niet hoelang ik zwanger ben. Maar de reden dat ik ging testen was dus door wat jij verteld Ik heb ook heel erg last van mijn borsten!
hai hai.... ik ben sinds maart gestopt met de pil en het kan me niet snel genoeg gaan (ik kan normaal al niet goed tegen wachten maar nu helemaal niet haha)....eind april ben ik ongesteld geworden al stelde dat niet veel voor en na een week na ongesteldheid begonnen mijn borsten erg pijn te doen soms als ik loop moet ik echt mijn borsten vast houden omdat het anders zo pijn doet. Nu heb ik vorige week een test gedaan maar dat was negatief. Hebben jullie de test gedaan rondom de periode dat je ongesteld moest worden of tussendoor? Ik wil namelijk wel gaan testen maar moet pas eind deze maand weer ongesteld worden en wil niet hele tijd een negatieve test terwijl ik er zo op hoop.... trouwens allebei van harte met de zwangerschap!
hier nog 1 met pijnlijke borsten, pfoee echt een vervelend gevoel zeg! heb ook wat blauwe adertjes over mijn borsten richting mijn tepels lopen. vanmorgen getest en een heeeel vaag 2de lijntje wat ook na een minuut ofzo weer weg was. dus over een paar dagen nog maar eens, hoop het zo!
De meeste testen die verkocht worden werken pas vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden... Als je het eerder doet werkt het niet aangezien de hoeveelheid HcG dan nog te laag is. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke pijnlijke borsten. Met de eerste nooit last van gehad, niet eens gegroeid tijdens zwangerschap. En nu... kan binnenkort nieuwe bh's gaan halen, al bijna een cupmaat gegroeid (en t was al D..)
Ik heb precies hetzelfde ik ben nu 6 week zwanger en ik kwam twee week geleden erachter dat ik zwanger ben na twee rondes Mijn borsten deden al zeer een week voordat ik begon met testen en nu nog steeds . De ene dag heb ik er meer last van dan de ander. Maar slapen op mijn buik wordt hem niet meer lig nu standaard op mijn rug want zelfs het draaien in mijn slaap naar mijn zij doet zo'n zeer ik voel ze gewoon 'vallen' zo pijnlijk zijn ze Ben benieuwd hoelang ze zo'n zeer zullen doen liefs assen89
ik ben nu voor de 4de keer zwanger (3miskramen) en heb nog nooit zulke zere borsten gehad normaal waren ze wel gevoelig nu doen ze zo zeer als ik op de fiets rijd dan is elke kuiltje te veel. hoop dat het snel minder wordt
Ik had er in het begin ook last van, vandaar dat ik ook een testje waagde. Nu is het al veel minder, eigenlijk sinds een week of 1,5. Nog wel gevoelig bij druk maar verder geen last meer van. Veel plezier met je zwangerschap!
Ik heb vooral onder aan de zijkanten last van mijn borsten en ik heb ook inderdaad 2 blauwe aders van boven schuin naar mijn tepels lopen...herkennen de zwangere dit ook? het zou soms zo handig zijn als je even in de toekomst kon kijken!
ja dat heb ik ook van die aders! Normaal gesproken niet zichtbaar of iig niet zo zichtbaar.. en zere en grote borsten..
ik herken het van trap aflopen met borsten vast, rennen met borstenvast, s 'avonds bh uittrekken zeer pijnlijk en ook gelijk vasthouden... geen idee of we dit tot 9 maanden vol moeten houden maar.....het is het waard!
ik heb ook sinds een tijdje last van mijn borsten. Ze voelden eerste heel gespannen, maar dat is nu wel weg, alleen me tepels zijn nu vet gevoelig, als ik er alleen maar op druk, doet het al zeer. Ik weet niet als ik zwanger ben trouwens, maar dat ik gevoelige tepels heb (al 4 weken) heb ik verder nog nooit eerder gehad (uitgesloten dan van mijn vorige zwangerschappen). Normaal gesproken heb ik haast geen gevoel in me tepels en nu doen ze gewoon zeer, en heb af en toe steken door met borsten en tepels. Ik wacht gewoon tot ik ongi moet gaan worden. Wanneer dat is weet ik eigelijk niet omdat ik een hele rare ongi heb gehad (ben ook bij huisarts geweest) werd 26 maart ongi, toen 22 april (maar 2 dagen) en toen 7 mei (3 dagen) en toen weer 12 mei (1.5 dag). Ik wacht gewoon lekker af en neem de 12e mei als startdatum, dus einde van de 2e week juni moet mijn ongi er wel zijn. (heb normaal een cyclus van 28/30 dagen)