Ik heb sinds een aantal dagen 'last' van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Het is geen echte kramp net als bij ongi zijn. Meer het gevoel alsof ik opgeblazen word vanuit mijn onderbuik. Is dit bandenpijn?
ik heb dit ook ik had gister na een hoogtepunt zulke erge steken in de onderbuik dat ik dacht dat ik dood ging haha gelukkig niks aan de hand en was het na 2 min weer weg..
Ik heb dat ook gehad. Na ongeveer 1,5 week hield het weer op. Nu voel ik af en toe nog wat maar dat zeurderige gevoel is voorbij. Nu ben ik MISSELIJK! DAt kwam bij mij na die 'buikpijn' dus succes ...
Op een of andere manier zie ik erna uit om misselijk te worden. Ik weet wel dat misselijk worden geen garantie is voor een goed verloop van de zwangerschap, maar het is in ieder geval weer een symptoom erbij. Ik merk dat ik ontzettend onzeker ben en nog niet echt kan/durf te genieten. Wat duurt wachten tot 10 juni toch laaaang!!
ja oke dat misselijk is inderdaad een symptoom erbij.. ik merk nu erg wienig heb wel de hele dag door honger en licht misselijk zodra ik honger krijg maar als ik dan wat eet is het weer weg maar toch lijkt het me niet fijn om misselijk te zijn
Ik dacht eerst ook dat het bandenpijn was, ik kreeg het bij ong. 5/6 weken, idd een soort menstruatiepijn, alleen dan letterlijk in een band om je lichaam. Maar het is echt dat je baarmoeder vergroot. Ik weet alleen niet hoe vrieg dat normaal gesproken gebeurd, bij mij was het erg vroeg omdat ik van een tweeling zwanger ben. Maar dat zegt nog niet veel want als je vaker zwanger bent geweest kan het ook vroeger komen.
ik heb het nu ook al elke keer van die krampjes dus zou best kunnen... (zal toch geen tweeling krijgen he)haha
ik had het ook al zo vroeg. nu nog af en toe.. had ik bij de eerste ook. had toen ook al begrepen dat het idd het groeien van je baarmoeder is.
Ik ben ook pijn/kramp gehad in mn onderbuik. Werd er snachts wakker van. Maakte me er eerst een beetje zorgen over maar het hoort er gewoon bij. Na 1,5 werd het minder en komt het alleen af en toe opzetten maar minder heftig. Denk zelf ook aan het vergroten van mn baarmoeder oid.
Ik heb precies hetzelfde gevoel, dat maakt mij ook wel onzeker. Dat vervelende zeurende gevoel onderin je buik. Ben gisteren zelfs naar het ziekenhuis geweest en die hebben een echo gemaakt maar er was natuurlijk nog niet veel te zien. Mijn slijmvlies zag er goed uit en er was een vaag zwart vlekje te zien wat dan ons kindje moet zijn. Maar ik werd gerustgesteld dat het er voor 4 weken compleet normaal uitzag en dat die pijn/zeurend gevoel vaker voorkomt. Ben eerlijk gezegd ook wel blij omdat hier terug te lezen, maakt me weer wat zekerder dat het er toch allemaal bij hoort .
Vannacht had ik ontzettende buikpijn ik werd er wakker van! Onder in mijn buik van links naar rechts een soort ongesteldheid buikpijn alleen dan veel erger en zonder de ongesteldheid... Ook heb ik ontzettende zere borsten die nu ook echt groter en zwaarder worden....Ik heb nog niet getest want ik moet nog even wachten... Die buikpijn vond ik wel eng heb meteen maar even kamille thee genomen om rustig te worden.... Kan het een teken van zwangerschap zijn?
Wat "prettig" om die herkenbare klachtjes te lezen. Ik voel ook regelmatig wat trekken/krampen aan de zijkanten van mijn schaamstreek, is ook gevoelig. Het maakt me soms erg onzeker, maar het is fijn om te lezen dat meer vrouwen er last van hebben. Het zal er wel allemaal bij horen