Dromen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door curlycurlss, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curlycurlss

14 okt 2011
    18
    0
    0
    Breda
    Hey (zwangere) mama's,

Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger.
    Voordat ik wist dat ik zwanger was, droomde ik al dat ik zwanger was van een meisje.
    Een paar dagen na mijn eerste test droomde ik het weer.
    En nou vannacht droomde ik wéér dat ik zwanger was van een meisje! Mijn gevoel zegt zelf ook dat het een meisje is..

Iemand die dit herkent? Klopte het bij jullie?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Grappig, ik heb enige tijd geleden een topic geopend in Eerste symptomen over voorspellende dromen....en toevallig deze week ook gedroomd van een pretecho waarbij zag dat we een meisje krijgen...nu nog afwachten of het waar is...;):D

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb in januari gedroomd dat ik zwanger was van een jongen, die Ivan ging heten. In april ben ik zwanger geraakt van een jongen (maar hij gaat geen Ivan heten :D).

4. Tease

Tease Actief lid

19 jun 2010
    294
    0
    0
    ICT-er
    Zaandam
    Ik was zwanger van mijn eerste en bij de test dacht ik gelijk jongen.

en toen inderdaad een paar dromen gehad over een jongen en het was ook inderdaad een jongen.

Nu had ik het gevoel jongen en meisje! heel stom, bleek tweeling te zijn. helaas is er 1tje verdwenen en degene die over is is een jongen voor mijn gevoel nu afwachten of dit klopt. voor mijn gevoel is het meisje verdwenen!

5. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Ja, ik droomde al herhaaldelijk over een jongetje (voordat we wisten wat het was) en we krijgen ook een zoon! :D

6. curlycurlss

14 okt 2011
    18
    0
    0
    Breda
    Spannend! Mijn eerste gevoel bij de test zei dus ook een meisje, en dat denk ik nog steeds.
    Ook als ik in een winkel loop met babykleding, kijk ik automatisch naar de kleding voor een meisje..

Misschien een fabeltje; ik las ook hier ergens op het forum dat als de "zak" rondvormig is, het een meisje is. Is hij halvemaanvormig, dan is het een jongetje. Bij mij is het duidelijk rond..

Ben zo benieuwd! Maar het gaat nog zo lang duren voor ik het weet!

Ik heb trouwens in de droom ook gedroomd hoe ze eruit zal gaan zien, alleen dat ben ik helaas vergeten..

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik droomde bij men meid over een meisje en ik wist ook direct dit word een meid !
    nu droom ik over een jongen en een meisje maar de jongen komt meer en meer terug dus ben benieuwd

8. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik heb ook 3 x gedroomd dat we een meisje krijgen en het is inderdaad een meisje!

9. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik heb ook gedroomd over een positieve test, en inderdaad :)

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi

Ik heb altijd geweten dat het een meisje was ik wist het gewoon. Niet echt over gedroomt maar wel een super sterk gevoel. Ondertussen 4x bevestigd gehad dat het idd een meisje is.

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik heb nu een paar x gedroomd over dat ik een meisje krijg, zelfs nadat de echo liet zien dat ik een zoontje krijg haha!

12. Amy77

Amy77 Actief lid

24 jun 2011
    115
    0
    0
    Utrecht
    Eh, ik heb tot 2 keer toe gedroomd dat we een meisje krijgen maar sterk voorgevoel gehad dat het een jongetje wordt.

Inmiddels is het een paar keer bevestigd (duidelijk te zien) dat het een jongetje is!

Deel Deze Pagina