ik had vanmidag ook wat gegeten en oplaast werdik misselijk .mischienb wat teveel gegeten. maar me buik is wat op gezet. en had zonet twee krekkers op gegeten en toen werd ik misselijk.is weer af gezakt, van de week voelde ik iets langs me rechte zij glijden leek net op iets van belletjes. ofzo. ik weet het niet wacht maar rustig af.weet niet waneer ik ga testen.woensdag of donderdag . hebben jullie dit ook gehad?
Marijke, Misselijk was ik pas na een week of 8. En dat ik het voelde bewegen pas na 18 weken. Dus dat zie ik niet echt als voortekenen als je de test nog niet gedaan hebt. Ik vond de misselijkheid die ik had toen ik zwanger was ook een heel ander gevoel dan misselijk van teveel eten of ziek zijn. Meer een soort vaag gevoel wat de hele dag aanhoud en wegzakt als je iets lichts hebt gegeten. Wat betreft dromen. Ik had het destijds precies andersom. Ik had al lang en breed positief getest, en droomde dat die test een droom was geweest en dan werd ik wakker met het gevoel dat ik ongesteld was. Compleet met buikpijn en en het gevoel dat ik al flink had gelekt in bed. Hoe groot was dan de opluchting als ik kon constateren dat er geen bloedverlies was geweest en alles nog in orde was.
Nou ik heb vanochtend een test gedaan maar helaas negatief en nog niet ongi zal deze maand wel weer naar de 28 gaan.
Jammer dolfijntje, Hopelijk snel ongi, dan kun je door naar de volgende ronde. enne... Lekker blijven dromen he
hier effen geen dromen meer. maar nog wel misselijk af en toe . dit is sinds dinsdag alzo en af en toe wat krampen. ik denk steeds dat word maar niks. ik mag over drie dagen testen dus nog effen vol houden.
Hoi dames, Hier ookal gedroomd dat ik zwanger was. En het gekke was dat t zo echt aanvoelde dat ik na die droom echt even twijfelde of het echt niet zo was. M'n buik voelde opgezet, zo stom, het kon gewoon niet zo zijn. En dat was het ook niet want van t weekend weer ongi geworden. Eerste na gebruik van de pil, meer pijn en eerste 2 dagen meer vloeien dan normaal. Hoop gauw weer verder te dromen en dan wakker te worden en voelen dat t klopt Suc6 allemaal xxx
Hier ook geen dromen meer, wel nog steeds krampen alsof ik ongi ga worden, maar nog niks te bekennen. Heb ook steeds als ik opsta ofzo steken onderin. Net of ik eisprong heb. Ik ga nu wel echt afwachten tot donderdag dan ben ik met een cycles van 28 officieel 1 dag overtijd.
Hoi dolfijntje, Ik droomde 2 dagen voor NOD dat ik een positieve bloedtest had gehad. Werd wakker en dacht ... nu testen en dan is hij positief. Toen ik echt goed wakker was dacht ik, nog maar even wachten, was gewoon een droom. De nacht erna droomde ik dat ik een positieve urine test had, dus toen ik wakker werd kon ik natuurlijk niet meer wachten en wat denk je ... positief. Helaas is dit een week later een miskraam geworden, maar de dromen waren wel waar. Nu wachten tot morgen of overmorgen om weer te "mogen" testen, spannend. Succes, ik hoop dat je alsnog een positieve test hebt deze week.
Ik heb deze afgelopen maand ook levensecht gedroomt van een bevalling en voelde gewoon de weeen. Nu maar hopen dat het ook raak is.
@ dolfijntje ik had juist ook ongikrampen. Nam zelf een tampon mee naar mijn werk voor het geval dat. En steken onderin mijn buik en licht weeïg/misselijk gevoel af en toe. Opvallend bij mij is dat ik als ik zwanger ben juist geen pijnlijke borsten heb, terwijl in mijn aanloop naar ongi juist wel. nu krijg ik het pas wat nadat ik weet dat ik zwanger ben. Heb wel nog steeds minder pijnlijke borsten als dat ik had bij mijn vmk. Veel succes, niet zomaar opgeven.
Ik had bij alledrie de zwangerschappen ook een "zwangerdroom" en bij de eerste twee had ook mijn moeder het gedroomd! Terwijl Ze niet Wist dat we al zwanger widen worden (hadden trouwdatum voor half jaar later de eerste keer en bij de 2e was de oudste nog maar 4,5 maand)
@saartje spannend ik mag ook woensdag of donderdag weer testen als ik daarvoor niet ongi word. Normaal is mijn cycles 26,27 alleen de eerste en afgelopen maand was het 28. normaal word ik of op dag 26 of heb ik s'avonds op dag 26 bruin verlies en zet het s'ochtends door op dag 27. Dus ergens heb ik hoop want normaal heb ik pas ongi pijn als het echt heeft doorgezet en heb het nu al 2 dagen ong. En normaal het ik hele schijfen in me borsten die giga zeer doen nu zijn ze nog steeds heel zacht doen wel wat zeer als je erop drukt. Maar ja heb maandag al een negatiefe test gehad dus ben bang dat me lichaam me heel erg in de zeik neemt. @masami voor jou dus ook spannend wanneer ga jij testen.
Het grappige is dat mijn man het vorige week ook droomde terwijl hij altijd de gene is die elke maand zegt het zal wel niet dat je zwanger bent. Heb gister met Sensitest getest en heb nu nog 1 van kruitvat 2 voor 5 liggen. Welke is gevoeliger.
dolfijntje, ik teste de vorige keer een paar dagen voor mijn NOD ook nog negatief, dacht toen ook dat mijn lichaam me weer eens voor de gek hield. Maar ik had toch een ander gevoel, en dat bleek te kloppen uiteindelijk. Ik heb toen met kv 2v5 getest, lees overal dat die heel goed en gevoelig is. Sensitest gebruiken ook veel meiden hier volgens mij, dus het zal wel niet veel uitmaken. Succes met wachten, laat het ons weten
Ja ik durf niet te veel te hopen. Bij mijn zoontje teste ik ook op de dag van mijn ongi nog heeeeel licht zag het eerst niet eens totdat ik echt ging turen zag ik ineens wat en 2 dagen overtijd wel heel duidelijk positief. Dus misschien maak ik wel heel laat hcg aan. Ik laat het jullie zeker weten
ik heb met kruidvat2v5 2keer 4 dgn voor nod positief mee getest. ik zou zeggen, probeer t even, je zit jezelf nu toch gek te maken. succes!
@dolfijntje, spannend ook voor jou. Ik ga denk ik vrijdag testen als ik het zolang kan volhouden want het begint al te kriebelen, maar wil niet steeds die negatesten zien. Hier vandaag wat last van het zuur en dan de krampen onderin met velle steekjes. Ik denk dat ik morgen of donderdag de testen in huis haal, dan kan ik ook niet eerder testen Bij mijn dochters teste ik ook pas laat positief allebeide waren ze al rond de 6 weken dus denk dat ik langzaam hcg aanmaak. Maar elke zwangerschap is anders dus ik hoop dat ik deze keer wel sneller positief test als ik in verwachting ben.
@tresje die kruitvat test bewaar ik voor donderdag heb gister negatief getest met Sensitest en als ik nu weer een cycles van 28 heb ben ik donderdag echt overtijd. @masami ik had gister en eergisteren ook s'avonds last van zuur. En die felle steken idd loop de hele tijd te roepen au au au. Spannend laat jij het ook ff weten als je getest heb.
ik heb vandaag twee testen van 5 euro gehaldt. maar moet nog wachten.begin nu weer misselijk te worden. en zou wel een test je willen wagen maar straks valt het tegen.
hey meiden, heb het ff bijgelezen haha Maar uh ik heb ook getest met sensitest en kruidvat 2v5 maar ben nu 9dagen overtijd en nog steeds geen posi test Maar ben wel benieuwd hoe het bij jullie zit