Dromen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Nou zit vandaag op dag 28 nog niks te bekennen. Ben benieuwd vandaag. Anders ga ik morgen nog een test doen.

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Helaas ben vanmiddag ongesteld geworden, ik baal Er echt heeeel erg van. Heb het ziekenhuis gebeld voor een hsg die mocht ik laten doen als ik weer ongi werd, kan daar maandag heen maar vind het wel heel eng. Bang voor de pijn. Maar misschien dat het dan wel lukt. Voor jullie nog veel succes met wachten. Hoop voor jullie beter nieuws

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Balen dolfijntje:(!
    Komt vast goed de 16e!
    Hier nog steeds niks, al 11 dagen overtijd en vanmorgen vergeten te testen! Hoe dat kan:p

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Vergeten!!!?? Hhahahaha hoe is dat mogelijk! nou je bent in ieder geval lekker ontspannen Hihihihi Zo Grappig en schattig!!! Hihihi

Groetjes

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja echt hè! Snap er ook niks van:p
    Maar had net wel heel erg kramp volgens mij word ik ongesteld..
    Heb vannacht wel gedroomd dat ik t zou worden!

6. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @dolfijntje Balen zeg! Dromen zijn vaak toch helaas bedrog :(
    Ik hoop die van mij niet. Heb eergisteren ook voor het eerst een droom gehad met een positieve test. Overduidelijk 2 strepen. Ik hoop dat mijn droom geen bedrog is. Dinsdag is mijn nod. Spannend

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meis,

Ik kom net terug van de HSG en het stelde echt helemaal niks voor! Ik moest van te voren pijnstillers nemen, want het kon pijnlijk zijn. Nou, ik voelde niets!! Alleen toen het ballonnetje opgeblazen werd voelde ik een vreemd gevoel, niet eens pijn. Het stelde ECHT niks voor. Ik vloei ook niet zoals sommige vrouwen nog dagen doen, dus het kan ook ontzettend meevallen, dat zie je maar weer. Alles was overigens goed bij mij.:D

Nog even een aanvulling op je eerste bericht over dromen. Vannacht droomde ik dat ik een gouden ei had! Wat een giller he! En dat de gyn tegen mij zij dat het deze maand echt raak zou zijn omdat het zelden voorkomt dat iemand een gouden ei heeft. Grappig he! Hopelijk zijn dromen geen bedrog!:D

Sterkte met het verwerken van de teleurstellende menstruatie... Kop op meid!

Liefs

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Had vannacht echt een leuke droom hihi.
    We waren bij de Primark haha. En toen zag ik ineens een heel klein echo apparaatje liggen. Net zo'n formaatje als een angelsound ofzo haha. En die had ik dus gekocht.
    Want ik had een test gedaan en was zwanger. Dus thuis ging ik bij mezelf een echo maken. Je kon dan ook foto'tjes maken en uitprinten, waren wel kleine plaatjes.
    En ik dacht dat ik 4 weken was, dus had niet verwacht dat ik iets zou zien. Maar toen zag ik dus ineens een heel klein kindje zitten, maar vrij duidelijk.
    En toen kwam er in beeld te staan 10 weken en 5 dagen. Haha
    Bleek ik al zwanger te zijn van de vorige ronde zonder dat ik het wist haha.
    Was wel heel erg leuk.

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Charise:
    Inderdaad een leuke droom! Apart he wat je soms allemaal toch kunt dromen... Pfff.... Nu nog werkelijkheid worden voor ons allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina