Dromen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LLooijschelder, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt, ik ken 2 mensen die voordat wij wisten wat het geslacht van ons kindje zou worden, hadden gedroomd dat wij een meisje zouden krijgen.
    Bij de 20w echo bleek dit ook te kloppen.
    Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt, dus niet zelf gedroomd over het geslacht maar iemand in je naaste omgeving en bleek dit ook nog te kloppen.

Een van deze mensen droomde zelfs de naam van ons meisje, deze klopt ook nog :$

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ikzelf heb gedroomd dat ik een dochter krijgt en mijn dochter heeft ook gedroomd dat ze een zusje krijgt....
    heb dr trouwens niet gezien dus ik weet niet hoe ze eruit ziet haar naam heb ik wel genoemd maar kan het niet meer voor me halen helaas

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dromen niet. Wel dat mijn ouders, en schoonzusje er van overtuigd waren dat het een knul is......en dat is het dus ook....

Waar ze het vandaan halen?? Mijn schoonzus zei, ik dacht echt dat het een meid zou worden, maar nu ik je gezien heb weet ik zeker dat het een knul is. Ze weet niet wat het is overigens, niet verteld.

Alleen mijn ouders hebben we het verteld.

4. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gek hè, dat mensen het gevoel hebben of het dromen, en het dan vervolgens ook nog klopt.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Terwijl ik, de moeder, er heilig van overtuigd was dat het een meid zou zijn hahahahaha ;)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Een client bij mij op het werk zei bij de tien weken: jij krijgt een jongen ik weet het zeker! De rest van de mensen zei een meisje.. Hij kreeg gelijk!

Bij onze dochter dachten wij aan een zoon maar ik droomde over een meisje en zei toen tegen mn vriend: we krijgen een dochter ik heb het gedroomd! En het klopte...

Deel Deze Pagina