Dromen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nemo, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik moet zeggen, dat nu ik zwanger ben, ik heel realistische dromen heb... tenminste, vroeger droomde ik over mensen die ik niet kende, of over plaatsen die ik niet kende, maar nu over plaatsen en mensen die ik heeel goed ken.

    zo had mijnvader mij gsiter gebeld of ik vandaag langs wilde komen, en ik droomde dat ik langs ging bij mn vader. toen ik wakker werd dacht ik: huh.. ik was toch bij mn vader? hahahaha
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Nou ja, ik begon gewoon ongi geworden.
    Bij mij had het dus niets met een zwangerschap te maken.
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou stientje, wie weet hahaha
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vannacht 2x gedroomd maar geen kindjes meer gekocht !!! Ja en Neeltje jij voorspelde me een tweeling hé ahahahha maar nog helemaal nt nu dan mt nog een maandje of 7 wachten dan !
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ok heb nu extra opgelet met de droom.

    Het gaat inderdaad wel over mensen die ik ken en omgevingen die ik ken.

    Best raar eigenlijk.
     
  6. nique

    nique Actief lid

    27 feb 2006
    197
    1
    0
    Ik droom altijd rond mijn ongi tijd de meest rare dingen. Altijd kan ik mijn dromen na vertellen.

    We zijn sinds december 2005 bezig voor ons eerste kleintje. Toen we deze beslissing hebben genomen heb ik die maand gelijk wilde dromen gehad over babies. In een van mijn dromen kreeg ik zelfs een hele blauwe buik. Aan het einde van mijn cyclus kreeg ik ook echt het gevoel in verwachting te zijn van een jongen. Ook ben ik in één van m'n dromen al in verwachting geweest van een tweeling. Jaja ik ben er maar druk mee 's-nachts.
    Helaas niet alleen mijn lichaam houdt me voor de gek maar ook mijn onderbewuste. :( :(
     
  7. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    had eergisteren nog gedroomd, dat ik een zwangerschapstest deed en hij was super positief :)
    weet ook dat ik me in die droom erg gelukkig voelde...
    nog 6 dagen wachten dus wie weet???
    ik hoop het in ieder geval van harte!! :rolleyes:

    groetjes babs
     

Deel Deze Pagina