Ongeloofelijk, ik zie nog nix, voel nog nix en het is al een heel mensje in mijn buik ergens ter hoogte van mijn schaambeen! Ik wist niet wat ik zag toen ik mijn banner zag. Ik was wel erg nieuwsgierig wat er vandaag zou staan maar dit had ik niet verwacht! Ik ben er helemaal excited van, maar ja aan wie kan ik het vertellen, dan aan jullie! Bedankt voor het luisteren! (lees lezen)
Wauw... Echt al een heel klein wezentje... Er zijn een heleboel sites waarom je van week tot week kan lezen wat er ontwikkelt in je buik. Misschien een leuk idee voor jou?
doe eens wat suggesties! Ik ben nu helemaal in the mood! (ik ben wel op mijn werk, dus moet een beetje oppassen!)
Op www.vaderschap.org kun je bij progress instellen wanneer je bent uitgerekend en krijg je iedere week een prachtig plaatje te zien met info erbij over kind, moeder en vader. Bovendien lopen de tellers mee qua duur zwangerschap etc. Is erg leuk om te zien!
http://www.babycenter.com/pregnancy/fet ... ment/index Wel erg Amerikaans, maar ze hebben hele mooie plaatjes en heel veel weetjes.