Tijd gaat snel......of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlie81, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wij zijn nu aan de vijfde ronde begonnen maar voor mijn gevoel is het nog maar pas geleden dat mijn spiraaltje eruit is gehaald. Ik hoor ook veel meiden zeggen......het is zolang wachten! Maar ik vind de tijd eigenlijk heel snel gaan. Je menstruatie, dan de eisprong en dan wachten op de nod....ik vind het allemaal wel vlot gaan. Ben ik de enige?
    Misschien komt het ook wel omdat ik er niet zo mee bezig ben. Bij de eerste was ik er veel meer mee bezig. Nu weet ik in mijn achterhoofd: we hebben er één en die is gezond, het zou leuk zijn als er nog één bij komt maar anders niet....Ik ben ook nog niet 1 keer teleurgesteld geweest toen ik ongi werd (alleen de eerste keer toen ik een positieve test had gehad en later toch ongi werd). Wat zijn jullie ervaringen?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor, ik heb dat ook.
    We zijn inmiddels 2 jaar bezig, maar zo voelt het eigenlijk niet.
    Lijkt ook nog wel pas geleden dat we begonnen.
    raar eigenlijk he?
    misschien omdat de situatie normaal word lijkt het allemaal wat sneller te gaan?

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij zijn inmiddels ook al weer bijna anderhalf bezig, en ik vind dat de tijd ook snel gaat... Alleen vind ik het weleens lang duren als je n lange cyclus hebt :( ( zoals mijn laatste van 81 dagen) dan is het even niet leuk meer, maar verder na elke ongi zeg ik gewoon weer nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

wij zijn ruim 8 maanden gestopt nou en ik vind het ontzettend langzaam gaan , nou heb ik ook een ontzettende lange cyclus dus moet ik iedere keer heel lang wachten voordat ik een nieuwe ronde in kan .....

GR.sybje

5. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Wij zitten inmiddels in ronde 11, maar ik heb ook het idee dat de tijd voorbij vliegt. Het voelt absoluut niet alsof we al bijna een jaar bezig zijn. Gelukkig maar. Maar ik krijg wel steeds meer het gevoel van: nu mag het wel een keertje raak zijn hoor! Maar ach...ik denk dat dat vrij normaal is ;)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant duren mn cycli erg lang, aan de andere kant voelt het niet of we nu 7 maanden bezig zijn. Dat voelt dan weer korter.

7. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik ben het helemaal met Willes eens.
    Het duurt aan de ene kant erg lang, terwijl het soms ook lijkt of je net begint.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ronde 3 nu das kan er nog niet zo over mee praten als jullie, maar tijd vliegt redelijk. Alleen als de duivels er aan moeten komen kunnen de dagen wel eens lang duren (zal het nu wel of niet raak zijn ? )

9. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Wij zijn bijna een jaar bezig! En ik vind het een eeuwigheid duren!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wij zijn sinds november 2005 bezig voor een kindje. In augustus 2006 was ik zwanger. Die tijd die hier tussen zat, vond ik niet langzaam gaan. Eind november 2006 ben ik mijn kindje verloren (zie onder mijn banner). Momenteel ben ik net in ronde 7 beland en ik vind het vreselijk lang duren en raak er soms even gefrustreerd van dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Inmiddels ben ik ook al 35 en dat speelt ook zeker mee voor mijn gevoel.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kan me goed voorstellen Daam... Dat je soms gefrustreerd raakt... Je hebt ook nogal wat meegemaakt.

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Voor de zwangerschap van mijn dochter duurde het een eeuwigheid! Ik heb 2 miskramen gehad en voor mijn gevoel was dat tijdverspilling (puur vanwege het feit dat je er niks voor terug krijgt, behalve de wetenschap dat je weet dat je vruchtbaar bent). Ik moest dan weer wachten tot het losliet (eentje duurde 22 weken) en toen nog wachten dat ik één menstruatie er tussen zat. En dan maar weer aan de klus.. Voor mijn gevoel duurde het echt een eeuwigheid. Gestopt oktober 2002, geboren mei 2005. Toen ik stopte met de pil voor ik zwanger werd van mijn allernieuwste dacht ik dat 't wel even zou duren. Ik was met ronde 5 al zwanger! Maar ik was er niet echt mee bezig zoals ik bij mijn dochter bezig was. Je hebt er dan geen tijd voor. Je bent te druk met het kindje dat er al is.

Dames, ik hoop voor jullie allemaal dat 't niet meer zo lang duurt. Of het nou gaat om je eerste kindje of je zesde! Ik gun het jullie!

13. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Veel verschillende reacties dus. Maar ik hoop ook inderdaad dat we allemaal snel zwanger zullen zijn, dat wachten zijn we dan ook vast zo weer vergeten....laten we hopen dat het allemaal voor een goed doel is!

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ondanks dat wij nog maar net begonnen zijn, voelt het voor mij al als een eeuwigheid :(
    Komt misschien ook wel doordat ik vorig jaar al een heel sterke kinderwens had, en wou stoppen met de pil.
    Maar ik wou toch eerst wachten tot we getrouwd waren, en dan pas stoppen met de pil.

15. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Ik vind de tijd ook best wel snel gaan wij zijn ook bezig voor de 5e ronde maar als ik op de wachtbank zit dan duren de dagen ook lang..... en de ene keer ben je er ook meer mee bezig als de andere keer...

maar het klopt wel dat er in een keer veel zwangere zijn hihi of zou dat komen omdat we er nu op letten.... ;)

we wachten af en idd maar blijven denken nieuwe ronde nieuwe kansen...

succes allemaal!

16. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    ik heb ook het gevoel dat het een eeuwigheid duurt, terwijl ik pas 2 maanden gestopt ben. Ik denk leeftijd ook meespeelt, ben nog wel neit super oud maar toch. ik wil zo graag.
    ik heb zelf het gevoel dat ik nooit zwanger raak weet niet waarom, maar dat gevoel heb.

Deel Deze Pagina