Dromen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mataraa, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Vorige week heb ik een droom gehad dat ik zwanger was. Ik liep met een mooie buik over straat.
    Vanacht droomde ik dat ik een zwangerschapstest in mijn hand had en dat die positief is.

Komt dit nou omdat ik er veel mee bezig was om zwanger te worden? Of omdat ik nu een beetje de gedachten heb van, het gaat m niet meer worden..?

Herkennen meer meiden dit?

Liefs!

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik had het ook haha, toen ik over tijd was. Ik bleek niet zwanger te zijn, maar er gewoon teveel mee bezig!:D

3. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    hier precies hetzelfde afgelopen winter kon ik nergens anders aan denken.ook vaak van die dromen.

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    pff dat is zoo irritant.. gelukkig ben ik niet de enigste!
    Terwijl ik juist vanaf maandag al zoiets heb van, kom maar op met me ongi!

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja hoor dat heb ik ook!

Dan ben je een levendige dromer om het zo te noemen. Je droomt dan over de dagelijkse gebeurtenissen! En aangezien we daar het meeste mee bezig zijn, droom je over zwangerschap, zwanger zijn, kindje hebben enzo.....

Wat ik je aan kan raden als je er slechter door gaat slapen is een boek te lezen en gedachte op heel wat anders te zetten. Als je dan zo in slaap valt, dan gaan die dromen weg.

Dit heb ik geleerd in tijden van mijn scheiding en hielp heel goed!;)

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat ik heel levendig droom in de week voor mijn menstruatie. Nu droom ik altijd wel veel en levendig, maar vooral rond mijn menstruatie worden mijn dromen heel bizar, het lijken net films (erg gaaf voor deze film-fanaat haha). Ik denk daarom wel dat dromen op de een of andere manier ook zijn gelinkt aan je hormonen/cyclus.

Maar wat jouw dromen betreft, ik durf het niet echt te zeggen. Misschien dat je het allemaal in je dromen aan het verwerken bent, dat jullie bezig zijn om een kindje te krijgen?

7. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Pff idd.. ja alleen als ik een boek lees kan ik m niet meer wegleggen waardoor ik weer slaap te kort heb hihii :)

Ik ben weer begonnen met kaarleggingen ook voor deze site en moet zeggen, slaapt al wel stuk beter. op vanacht na dan :)
    Vaak hebben dromen betekenis, alleen deze kon ik zo even niet opzoeken.

8. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    hahaaaa jaaa dat herken ik wel ja.. soms zo erg dat ik de volgende dag de gehele dag fragmenten voor me zie van mijn droom :p

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maar heb je nog niet getest? Ik bedoel, je bent 5 dagen overtijd volgens je banner...

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Bij mij betekende dit meerdere keren niets. Ik droom heel levendig rond mijn ovulatie en ook vlak voor mijn menstruatie. Als ik droom over bloed, rode dingen, dood of water kan ik het wel vergeten, dan word ik áltijd ongesteld. Vandaar dat ik destijds ook hoopte dat een positieve test dat ook betekende in het echte.. maar helaas :p

Aan de andere kant heb ik ook van meerdere vrouwen gelezen dat dit bij hen echt een positief teken was.

11. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    ja ik heb al getest afgelopen zondag en dinsdag.. zo wit als het maar zijn kan.

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    hahaha wel makkelijk dat je dan weet dat je ongi wordt.
    Wel weer raar dit die andere droom niet uit komt :(
    wij vrouwen ook.. pffff hihi

Deel Deze Pagina