Ik dacht dat er ergens al een topic over was, maar ik zie het niet zo 1, 2 ,3... Ik herken het van mijn eerste zwangerschap, maar het blijft grappig nu ik het weer merk : de meest woeste dromen komen voorbij! Gisternacht was ik overtuigd van een reuzenspin op mijn deken, en móest ik persé meteen die van mijn vriend hebben... Vannacht heb ik een euhm, zeer wilde , nacht beleefd met boer Tom van boer zoekt vrouw, nooit geweten dat ik zo inventief was . Herkenbaar? En wat zijn jullie dromen?
Haha! Leuker dan die van mij, daaron gaat iedereen maar dood. Wel op aparte manieren hoor, zo is bijvoorbeeld de golden gate bridge al op de nek (?) van mijn broer gevallen, maar die heeft het dan weer overleeft om ik hem naar het ziekenhuis had getild. Hilarisch toch wat die zwangerschap allemaal met je doet 😂
Nou echt grappig kan ik het niet noemen... t zijn hier voornamelijk halve nachtmerries en alles zeer absurd... De meest vreende achtervolgingen, grote ruzies met mensen van wie ik houd, gister werd het land gebombardeerd, nogal angst waar we veilig zouden zijn, vooral onze baby... en na toiletbezoek ging de droom gewoon verder?! Mwa ik zie al weer uit naar de tijd dat ik weer heeeerlijk op mn buik kan slapen, niet 4x per nacht naar de wc hoef en gewoon leuke dromen heb, of dat ik ze niet meer weet is ook al wel goed haha
Ik droom ook veel maar helaas de meest afschuwelijke dingen! Gisteren heb ik iemand onthoofd, vannacht moest ik ergens van overgeven in m'n droom (iets ranzigs, ga ik maar niet noemen) en werk kokhalzend wakker, paar nachten geleden kwamen m'n ouder voorbij (geen contact meer mee) die wilde me vermoorden... Ga zo maar door.. Een ook echt vreeeeemde dingen!
Die dromen.. Wat zal ik ze gaan missen! Haha, niet dus.. Sommige zijn grappig, maar de meeste zijn gewoon eng. Ik voel me dan echt weer even zo'n klein meisje dat door mama getroost wil worden
Wat vervelend voor jullie al die nare dromen! Ik weet van het vorige topic nog dat er meer waren met 'grappige' dromen, misschien dat die ook nog langs komen. Voor jullie hoop ik dat het snel beter wordt!
Ik droomde eerder werkelijk nooit maar sinds ik zwanger ben poeh! De meest gekke dingen droom ik, ook over mensen die ik al jaren niet meer in mijn leven heb of over gekke dieren Droomde laatst dat er een grote sprinkhaan in bed zat en ik was flink aan het praten in mijn slaap, mijn man maakte me wakker en hing een beetje over me heen en heb hem toen een blauw oog geslagen Was natuurlijk per ongeluk maar nu maakt hij me niet meer wakker als ik eng droom
Ik droom al de hele week elke nacht over eten... haha. Ik heb ook zó'n honger als ik 's nachts wakker word, en ook overdag de hele dag. Gisteren droomde ik bijvoorbeeld dat ik in een restaurant was waar je gratis mocht eten en er stonden tafels vol overheerlijke cakejes, broodjes, allerlei fruit, schepijs met chocoladesaus....hmmm
Hahaha! Dit soort dromen bedoel ik inderdaad, is toch hilarisch . En, geen honger meer toen je wakker werd?! .
Ohhh ik vannacht ook dit was mijn droom: ik kwam thuis met n vriendin en liep alleen naar boven, deed t licht aan en zag dat er n lamp kapot op de grond lag. Dus ik zeg: oww wat heeft ie (bedoelde ik mijn vriend mee) weer laten vallen? Toen keek ik verder en zag dat alles op de grond lag en overhoop lag, ineens besefte ik dat er ingebroken was. En ik bedacht me dat de inbrekers er misschien nog waren, opeens werd ik bij m'n arm gegrepen en een hand voor mijn mond, ik keek en zag iemand in het zwart met n bivakmuts op. Ik wilde heel hard gillen maar er kwam geen geluid uit mijn mond Ik werd gelukkig wakker toen.... ik durfde m'n ogen niet open te doen, mijn vriend heeft nachtdienst dus was er niet..... brrrr.... Zo echt voelde het! Bizar he?!
Zo herkenbaar! Had pas ook een spinnendroom. Droomde dat ik wakker werd omdat er een hele grote knalrode spin op mijn hoofdkussen zat. Het vervelende was alleen dat ik toen ook echt wakker werd en mijn man zijn lamp nog aanhad omdat hij nog niet sliep. Ik was er dus van overtuigd dat ik die spin echt gezien had en hij achter het hoofdeinde weggeschoten was. Ik stond er dus op dat mijn man het hele bed doorzocht, erin, erachter, eronder, met de zaklamp... En hij bleef me ondertussen maar verzekeren dat ik het gedroomd had. En als ik erover nadenk dan kan dat ook niet anders, maar toch heb ik een week lang gekeken of er geen rode spin bij m'n bed zat savonds.
Ik droomde laatst dat ik was bevallen van een sinterklaas zombie. Als je hem snickers gaf was er niks aan de hand Verder slaap ik vooral heel onrustig...
Bij mijn eerste zwangerschap ook over de enge dingen gedroomd. Zo moest. Mijn vriend midden in de nacht een hele grote spin van de gordijnen afhalen. Echter normaliter krijgt hij me wel rustig maar ik was echt hysterisch en moest echt opstaan naar het gordijn lopen en net alsof doen dat hij die spin weg haalde. En ik heb toen ook n keer dawn of the dead gekeken, gevolg ik zag dus allemaal zombies in de slaapkamer. Ik mocht hierna dus geen "enge" films of series meer kijken van mijn vriend Nu voornamelijk s*x dromen hihihi, heb hier toch liever mijn voorkeur voor
Normaal onthoud ik mijn dromen ook vaak, maar nu merk ik toch dat ze intenser zijn en inderdaad 'echter'!
Hier is het ook weer begonnen.... vannacht gedroomd dat mijn moeder vertelde dat ze ook zwanger is en rond dezelfde datum is uitgerekend, dusssss......
Ja ik had ook zoiets. Het ging in het echte leven even psychisch niet zo goed met mijn vader en ik ben zelf natuurlijk zwanger. In mijn droom was mijn vader zwanger 😳 omdat mijn man en ik zogenaamd geen kinderen konden krijgen en een drager nodig hadden. Echter was ik zelf twee weken later toch ook zwanger geworden en waren we dus samen zwanger en bijna tegelijk uitgerekend. En dat was heel gewoon in mijn droom haha. Rare kronkels s nachts haha
Hier ook voornamelijk enge en afschuwelijke dromen over mensen die dood gaanof mensen waar k oontzettende ruzie mee krijg, etc. Zal blij zijn AKS k daar weer vanaf ben.