hoi ik weet nu sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. vanaf de eerste dag al valt het me op dat ik hele lichtbruine/gele afscheiding heb, tis heel weinig maar maak me toch een beetje ongerust. wat is dit??? patricia
je kan in het begin vaak nog wel es wat oud bloed verliezen... dit is niet ernstig... als het erger wordt, of helderder... zou ik zeker ff de dokter bellen...
Het kan nog overtollig oud bloed zijn wat je lichaam nog even uit moet. Hou wel in de gaten of het niet erger wordt of dat je buikpijn gaat krijgen In pricipe komt bloedverlies in de eerste paar maanden van de zwangerschap vrij geregeld voor zonder dat er iets aan de hand is
oo gelukkig, bedankt meiden!! tis ook maar heel licht en heeft totaal niet de kleur van bloed. en de hoofdpijn die met vlagen komt is dat ook een zwangerschapskwaaltje??? patricia
jaa... je zult verschillende dingen voelen in het begin... gewoon lekker rustig aan doen... ff liggen op de bank, want van niks een klein mensje maken is niet niks, dus je lichaam zal hard meoten werken vooral in het begin van de zwangerschap ... gr. sarah
Hallo Patricia, Ik zie dat je jou vraag ook bij de verloskundige gesteld hebt. Om het forum overzichtelijk te houden, zal ik op deze dan maar een slotje doen. Ik ben er zeker van dat de verloskundige je vraag vlug zal beantwoorden. Nog heel veel succes toegewenst met je zwangerschap. Liefs kathy