Ik ben nu 9,5 weken (of 5,5) zwanger en droom erg vaak over 2 even grote kindjes. Hebben meer mensen zo iets gehad en was je dan zwanger van een tweeling? Het is wel mijn tweede kindje, maar dochter wordt over een paar maanden alweer 6...
Droom wel vaker van dat soort dingen maar is er gewoon maar 1 haha. Begrijp alleen niet helemaal hoever je bent.. 9,5 of 5,5e week? Dat is me nog al een verschil
Laatste 'menstruatie' was maar een halve dag en heel erg weinig. Ik heb 15 maart pas de eerste echo, dan zal ik het weten. Vk gaat voor nu toch uit dat dit een menstruatie was, zelf twijfel ik hier erg over. Vandaar 9,5 of 5,5 weken.
Oke wel vreemd dan dat ze je pas zo laat laten komen.. Maar goed dat was je vraag niet haha. Geloof niet zo dat dit soort dromen uitkomen.. Anders zou er bij mij al wel rare dingen zijn gebeurd hahaha
Tijdens de eerste echo ga je erachter komen! Ik droom bijvoorbeeld vaak dat ik een meisje krijg.. maar mijn gevoel zegt heel erg een jongen.. over een week of 8 ga ik ontdekken of mijn gevoel of mijn dromen kloppen!
Dit vroeg ik me ook af Vanacht had ik ook zo duidelijk gedroomd dat ik een jongetje zal krijgen. Maar ook wel eens over een tweeling. Ook tijdens het dagdromen zie ik steeds een jongetje voor me en alles blauw. M'n gevoel zegt ook heel sterk jongetje, heb de naam al zo goed als klaar liggen. Maar kan ook beinvloed zijn omdat er veel jongetjes om me heen geboren zijn. Je bent nu overal gevoelig voor he Ik kan het me niet zo goed meer herinneren van m'n vorige zwangerschap. Daar was tot het eind spannend wat het zou zijn. Dromen kan ik me ook niet meer herinneren. Alleen zijn we uit de meisjesnaam wel gekomen en de jongensnaam waren we nooit uitgekomen. Stiekem hoop ik toch dat ik strax beschuit met roze muisjes uit kan delen, maar dat blijft nog even spannend Dromen zijn trouwens vaak het verwerken van wat je meemaakt en van je angsten. Dus ik weet ook niet hoe serieus je het moet nemen.
Over de termijn, zou idd de innesteling geweest kunnen zijn, dat is dus nog even afwachten. Bij mijn dochter had ik al vanaf heel vroeg in de zwangerschap dromen alleen maar over een meisje, klopte dus ook. Vandaar dat ik nu extra nieuwsgierig ben of dit ook klopt...
Ik wist dat ik zwanger was toen in droomde over een koe die ging kalveren. Maar dat kan ook alleen maar toeval zijn hoor! Geniet van je zwangerschap meid
Kan best, maar hoeft ook zeker niet per se iets te betekenen hebben. Heb zelf vlak voor mijn geslachtsbepaling gedroomd dat een vrouw naar me toekwam en zei dat ik een meisje kreeg. En inderdaad, geslachtsbepaling wees een meisje uit. Maar goed, dat kan ook gewoon wishful thinking zijn omdat ik heel graag een meisje wil en dat de reden is dat ik erover droom haha. Denk niet dat we ooit met zekerheid kunnen zeggen of het daadwerkelijk iets betekent.