Hele erge steken in de onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Diaantje23, Jan 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hoi,
    Ik heb sinds gisterenavond hele erge steken in de onderbuik en in de bovenbuik. In bed kan ik me niet omdraaien, want dan rekken de banden te erg en dan verga ik van de pijn ook heb ik harde buiken, maar niet met regelmaat en soms doen ze pijn en soms ook niet. Ik kan ook niet meer normaal zitten alleen onderuit gezakt. Ik heb al 2x in het ziekenhuis gelegen voor obsivatie, omdat ik steken had en de Vk zei dat er steeds nix aan de hand is, dus denk dat het nu ook het geval is, maar misschien weet iemand wat het kan zijn. Ben nl bang dat er weer nix aan de hand is en durf de Vk dus dan ook niet te bellen. Onderin brand het ook een beetje en ik heb geen blaasontsteking. De kleine beweegt flink, dus misschien heeft het daar wel mee te maken.

Graag hoor ik jullie tips of iets wat het kan zijn.

Groetjes Diane

2. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

Mar 23, 2007
    254
    0
    0
    Als eerste :

De VK is er voor je, ook al heb je 2x voor niks in het ziekenhuis gelegen, terwijl er niks aan de hand was, so what ?

De VK is er gewoon voor, met de gekste, de vreemdste, de stomste en de bezorgste vragen voor je.

Ik vind hoe dan ook, aangezien je ook harde buiken hebt, maar dan niet met regelmaat dat je je VK gewoon NU moet gaan bellen. Het gaat om jou en de kleine zijn gezondheid. Je bent ook al 36 weken, dus gewoon doen. Ik heb de laatste 2 dagen ook steeds meer last van mijn onderbuik, maar zoals jij beschrijft nog niet, lijkt me ook niet niks, maar ik zou echter de VK gewoon gaan bellen, dan kan ze jou (hopelijk) geruststellen of ze komt eventueel even een bezoekje brengen.

Sterkte !

3. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik moet morgen naar de VK en ze denkt dat er nog nix aan de hand is. Ze vind het ook niet nodig om te komen kijken, want het hoort erbij zegt ze. nou ik verga af en toe echt van de pijn maar ja. ik wacht het wel af. Heeft iemand hier ervaringen mee?

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

May 29, 2007
    2,644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Niemand die hier ervaring mee heeft?
    Ik ben vandaag bij de VK geweest en het blijkt dat ik iets eiwit in de urine heb, maar dat kan ook afscheiding zijn. Misschien dat het daar mee te maken heeft. ik weet t niet en het maakt me ook onzeker. De VK zei dat ik nog geen ontsluiting had en de baarmoedermond was wel iets korter geworden,maar dat was het

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Nee sorry ik heb er geen ervaring mee. Lijkt me wel een heel lastig gevoel wat je hebt. Gelukkig dat er niets aan de hand is in elk geval, anders had de VK het wel gezegd. De ene zwangere ervaart een zwangerschap (en zeker op het einde) heel anders dan de ander. Waar de ene nog het hele huis sopt, ligt de ander vanaf 20 weken al plat op bed. Blijkbaar heb jij meer last ervan dan gemiddeld. Ik zou me dan ook lekker rustig houden en zorgen voor veel rust!

Succes nog even de komende weekjes!

Share This Page