Wij willen al langzaam een beetje gaan kijken voor een goede buggy. Mijn vraag is dus, welke buggy hebben jullie goede ervaringen mee? We willen een echt goede hebben en een zo'n 25 euroding. Maar voor de goede ben ik dus een beetje op zoek naar ervaringen. Een voorwaarwaarde waar de buggy zeker aan moet voldoen: hij moet in hoogte verstelbaar zijn. Mijn man en ik schelen nogal veel in lengte, dus hij moet in hoogte verstelbaar kunnen zijn. Anders loop ik veel te hoog te duwen, of mij man moet juist heel erg bukken om te duwen... Verder moet de kleine er natuurlijk comfortabel in kunnen liggen etc...
wij hebben de maclaren techno Xt gekocht die handvatten zijn in hoogte verstelbaar aangezien mijn man en ik ook redelijk veel in lengte verschillen hebben we deze genomen, hij heeft 4 standen en heeft vering op elk wieltje. Hij is niet goedkoop.....maar ja
Wij hebben bij de baby dump voor goed 150 euro de xadventure star gekocht. 4Wielen lekker robuust en je kunt er op je gemak zelfs mee door de brachel heen. We wonen op een boederij dus hij moet wat kunnen verdragen. Zijn hier heel goed over te spreken. Wel een beetje groot ding voor in een gewone kofferbak, maar het past. Hij heeft in hoogte verstelbare druk stang, zwenk voorbanden, rem, boodschappen mand die je er ook kunt afhallen. Maar ik bedenk net wel dat we hem gekocht hebben met een bak er bij en dat we hem later hebben omgebouwd. Maar goed, ik zou eens gaan kijken op google voor baby dump. sucses Janna
leest aandachtig mee, wij zijn ook op zoek naar een goede. wij zitten te denken aan een topmark, of idd een maclaren hij moet ook mee op de fiets kunnen ..
Wij hebben ook een Maclaren, geen Techno maar de Quest. Deze is niet in hoogte te verstellen. Nu loop ik het meest met de buggy maar wanneer mijn vriend er mee loopt gaat het ook prima terwijl hij ook vrij lang is ... hij loopt niet krom iig. En anders zou ik ook voor de Techno gaan. De Maclaren is een fijne buggy.
Bezuinig in ieder geval niet op een buggy..wij hebben die fout namelijk wel gemaakt bij onze eerste...wat een drama buggy hadden wij heb er nog een moeten kopen dus uiteindelijk was goedkoop nog duur koop...dus ik ga ook voor een maclaren nu! Dat is gewoon een van de beste buggy's!
ik heb als kinderwagen een X adventure en die is best goed, en als meeneembuggy in de auto heb ik een chicco standenbuggy, ik vind de X adventure toch een heel gedoe om mee te nemen vandaar de chicco, deze hebben we tot nu toe nog het meest gebruikt
heel herkenbaar. Ik vond die van de kruidvat er wel leuk uitzien. Wat een miskoop. Nu een maclaren Quest. Wat een genot. Ik vraag me trouwens af of de TS een buggy of een wagen wil hebben? Ze heeft het ook over liggen? Wij hebben naast de maclaren een mutsy single spoke 4 rider. OOk heel fijn