Dromerig papje

Discussion in 'Voeding' started by Melaniejj, Jun 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Hallo

Heeft iemand ervaring met dromerig papje? Wilde het papje gister aan de kleine geven maar vond m veels te dik, zou het met minder lepels kunnen of moet ik een andere fles aanschaffen?

Hoop dat iemand me kan helpe

Gr melanie

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Wat meer info zou handig zijn :) Hoe oud is je kindje, welke fles gebruik je, hoe heb je het klaargemaakt....

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik doe altijd de helft van wat er op staat. Voor mijn dochter is het anders te veel. Als ik het te dik vind dan doe ik er nog wat meer water bij :) Ik geef het trouwens uit een kom met een lepel.

4. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    @shakes de kleine is 7 maanden en heeft de 123 speen van avent natural de papspeen is zo groot dat ze gaat schrokken en verslikken en het was 170 ml water en 7 scheppen zoals op de pak staat aangegeven voor de fles

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is dat niet dat spul waar zoveel suiker in zit?

6. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven

Nu je het zegt ja behoorlijk veel indd :eek:

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik geef mn zoon s morgens als ontbijt een fles volkoren 'pyamapap'
    Op de verpakking staat ook idd een x aantal scheppen voor een fles, maar wat voor lepel gebruik je. Van de pap die mijn zoon krijgt zou je 37,5 gram toe moeten voegen aan water.
    Ik ben een keer met mn keukenweegschaal aan t meten geweest en vind dat je dan behoorlijk dikke pap krijgt.
    Mijn zoon krijgt deze vrij gemakkelijk op opuit de avent natural 123 speen,stand 1
    Ik doe het pappoeder nu in de 'poedertoren', vind dat makkelijker doseren in de fles.
    Aan die 37,5 gram per fles kom ik niet,maar de pap is prima zo.
    Misschien ook een beetje experimenteren wat bij jou werkt?

8. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Hoeveel je er in moet doen? Niet. Miks. Suikerbom, erg veel calorieën. De bambix pap naturel is een beter alternatief. Let er op dat sommige kindjes 's avonds onrustig worden van pap. Bij het "lekker vol buikje" gevoel gaat dus voor sommige kindjes niet op.

9. Onje

Onje Niet meer actief

Dat is troep een grote suikerbom en totaal niet nodig.

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn dochter slaapt er anders een stuk beter op dan wanneer ze ander avondeten krijgt.

11. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ieder kind is anders de ene doet het er wel goed op en de ander niet iig het is voor wat afwisseling niet voor iedere dag ik snoep ook wel is wa

12. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Het zijn maar adviezen hoor, wat jij er mee doet moet jij weten.

Share This Page