Pistoolschoten ?!?!?!?!

Discussie in 'De lounge' gestart door CaatjeMo, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Van de week, dinsdag of donderdag avond we gaan naar bed, corne lag er al inmiddels in en ik was nog even brood smeren en wc toe...

    Ik hoor een flinke knal... vlak erna weer een!
    Loop naar Corne ik zeg dat lijken wel pistoolschoten!
    Het was ook flink hard en klonk verre van bv een knal dingetje van vuurwerk...

    Corne zegt neej joh, en dan erbij weet jij hoe het klinkt...
    ik zo ja van tv haha en curacoa (toen ik er was werd er ook paar meter (stuk of 10meter) naast me ook geschoten)...

    Toen hoorden we nog een knal... Tussen 2e en 3e zat wat meer tijd tussen... Ik nog door de raam naar buiten kijken maar ik zag niks...

    We liepen net langs de Shell pomp... naast onze flat ook aan onze kant, we zitten op het hoekje en de Shell dus naast onze zijkant...

    Zie ineens dat er een extra ruit is geplakt tegen de ruit omdat de ruit kapot was, maar ik zag niet alsof hij ingegooid was, ik dus beter kijken, zitten er 3 kogelgaten in die ruit!

    Ik had gewoon gelijk en was gewoon naast ons stekkie!

    Gelukkig was de Shell al dicht en zijn ze niet binnen gekomen!
     
  2. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    hee andere nachtbraker :D
    Griezelig zeg.
    En dan ga jij nog voor t raam staan kijken...
    Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
    Wel dat er 5 meter achter mij een jongen werd neergetsoken (en niet eens kunnen zien wie dat gedaan zou kunnen hebben, zo snel ging het)
    En als ik uit mijn achterraam kijk, kijk ik tegen de ramen aan waar een moordenaar woont, ook geen lekker idee.
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Halleluja, dan zou ik ook rechtop in mijn bed zitten van de schrik !
     
  4. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    BRrr.... :confused:
     

Deel Deze Pagina