Vannacht zou er kans zijn om het te zien volgens laatste berichten nu al zichtbaar in omgeving Sneek wie ziet wat?
Ik durf niet meer naar buiten. We zitten op een goede locatie maar kan vanuit mijn raam het noorden niet zien.
ahw, mensen uit de stad hebben ook niet veel kans om hem te zien jammeeeerrrrrrrrrrrr, en ik durf nu ook echt niet meer naar buiten hoor:O
Waarom durven jullie niet naar buiten dan? Ik heb het nog nooit gezien en zie nu ook niks vanuit het raam
Nou, middenin het buitengebied, ik zie geen donder en heb geen zaklamp bij de hand. En ik heb toch ergens de angst dat er mensen met verkeerde bedoelingen langs kunnen komen (hoewel er hier niets te halen valt ) Maar ik ben toch een stukje naar buiten gegaan maar de maan geeft teveel licht
Ja dan is het niet zo handig.. Vind dat ook wel eng, zeker als het er heel stil is! Ik woon midden in de stad, dus veel licht en veel mensen om mij heen. Jammer dat je niks gezien hebt!
Las dit bericht en lag al in bed maar toch er maar weer uit gegaan haha. Maar hier ook niks te zien in buitengebied. Jammer want het lijkt me wel mooi.
Ik heb de hondjes uitgelaten om 23.00, toen was er wel een enorm mooie aparte maan te zien maar geen noorderlicht...