Hoi Allemaal.. Ons zoontje is bijna 2. Nu is het zo dat wij hem altijd sávonds nog een keer verschonen en dan moeten we hem wakker maken, wat hij natuurlijk niet leuk vind en dat is het ook niet natuurlijk als je lekker ligt te slapen, maar als we hem laten liggen tot de andere ochtend dan red hij het niet met zijn luier, hij plast zoveel. We gebruiken kruidvatluiers en daar zijn we opzich erg tevreden over maar ik vind het wakker maken zo zielig, iemand tips om dit op te lossen?
Misschien de broekies eens proberen. Werkten hier altijd voor de nacht goed. Of anders een groter maat luier. Kwebbel
Hier ook een enorme plassert Ik gebruik voor de nacht (overdag gebruik ik trouwens helemaal niet meer, hij is 4 ) een maat groter, dat gaat prima. En ik gebruik pampers, werkt hier het beste..
Esmee plast ook erg veel, vooral omdat ze aan het eind van de dag ook veel drinkt... Ik gebruik pampers active fit maat 5, zit 's ochtends wel bomvol maar ze is dan niet nat. Ze ligt ongeveer 11 uur in die luier dan...
heb je al de belachelijk grote maatje 6 van kruidvat geprobeerd? die is vanaf 15kg! en dus enorm groot. mijn oudste heeft ze al vanaf 18mnd snachts aan omdat hij ook zoveel plast 's nachts. het werkt hier super! maar let vooral niet op het formaat... het is echt geen gezicht! maatje oksel