puckababy piep en toch nog korte haze slaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

wie heeft dat nog meer dat als t kind is ingebakerd met baker lakens en of met de puckababy toch nog slecht slaapt?
    ik heb haar eerst gewoon ingebakerd gehad en nu heb ik de puckababy, maar ze blijft van die korte slaapjes houden overdag .
    snachts gaat t wel goed en komt ze alleen voor een voeding.

2. happymama

of miss heeft er iemand nog een andere oplossing om je baby langer te laten slapen .

3. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Werkte het inbakeren met doeken ook niet? Ik baker met de paccodoeken in, werkt bij ons erg goed.

4. happymama

nee met doeken was t ook geen succes

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

is ze ook wel echt moe dan als je haar naar bed brengt?

anders zou het misschien nog kunnen dat ze gewoon wat minder gaat slapen en meer wakker is overdag?

en als ze wel echt moe is.. dan weet ik het niet, suc6 meid!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben begonnen met de puckababy toen Danique 3 weken was, en in eerste instantie werkte dat wel redelijk, maar na een week begon ze toch weer heel onrustig te slapen, veel te huilen, inmiddels is ze soms urenlang wakker. Omdat ik bij haar ook maagzuur ruik (en andere duidelijke symptomen zie) heb ik een afspraak bij de kinderarts. Ik ben ook bij een chiropractor geweest, die stelde KISS syndroom vast bij haar.
    Ik weet niet hoe je kindje verder is, huilt ze veel? zijn er andere dingen die je opvallen? Want misschien is er een medische oorzaak dat ze zo slecht slaapt?
    Danique slaapt snachts ook wel redelijk goed, maar dat komt volgens mij voornamelijk omdat ze overdag gewoon zoveel wakker is, dat ze uiteindelijk bekaf de nacht in gaat...

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi hoi,

Allereerst proficiat met je dochter!

Onze dochter slaapt ook altijd in de puckababy. Overdag is was ze echter steeds na 3 kwartier wakker. Als ik haar dan eruit haalde was niks goed... Op het CB zeiden ze dat het normaal was dat baby's na 3 kwartier wakker worden. Een soort van slaapcyclus waarna ze dus weer zelf in slaap moeten komen. Dat is voor heel veel baby's moeilijk.
    Sinds het advies van het CB laat ik haar een minuutje of 10 liggen (jengelt ze een beetje, soms huilen, soms alleen kletsen), maar daarna slaapt ze weer flink verder. Soms weer 3 kwartier, maar soms ook 2 uur.
    Ik zou zoals Lynn al aangeeft even laten checken of er niks verder met je kindje aan de hand is en anders zou je dit ook kunnen proberen. Hier gaat het nu zo goed dat ik haar vaak al niet meer hoor als ze tussentijds wakker is en als ze me roept (hihi) dan tref ik ook een heerlijk uitgeslapen dochter aan:)

Succes!

8. happymama

thanx voor de reackties
    medisch gezien is er niks mis met haar want ben al bij de ka geweest, ik dacht zelf dat ze een verborgen reflux had omdat ik ook dat zure rook in haar mondje . ze kokhalst ook regenmaltig en ik zie dat t omhoog komt en t weer inslikt .
    maar volgens de ka moet ik me niet druk maken en hoort t erbij en gaat vanzelf weer over zij ze .
    voor haar nekje ben ik al bij een osteopaat bezig dus dat is nog even afwachten !

9. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    hey hey,
    hier ook de puckababy piep gehad, we hebben hem gebruikt vanaf onze dochter 1 maand oud was, ook aangezien de hazeslaapjes..maar een hele maand volgehouden en het werd er niet meer van...blijkbaar was ze niet moe genoeg ofzo we zijn er op een gegeven moment maar mee gestopt ( ook mede omdat mijn vriend het er te zielig uit vond zien) ...nu is ze 4 maanden en lijkt ze het ineens allemaal in te halen, wat iedereen altijd tegen mij zei is dat de kinderen het allemaal zelf gaan regelen, en hoe stom ik het altijd vond klinken het klopt denk ik wel allemaal!
    Misschien heb je er niet veel aan, maar wil alleen even laten weten dat het hier ook ineens de hazeslaapjes langzaam aan ineens langer werden zonder puck..
    Liefs pink

Deel Deze Pagina