droog haar

Discussion in 'Zwangerschap' started by happynienja, Aug 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Hebben jullie ook zo'n droog haar in je zwangerschap?
    Ik word er gek van..
    Hebben jullie tips?

2. amy2015

amy2015 Bekend lid

Feb 23, 2015
    528
    234
    43
    Hier nog een. Ik heb mijn haar daarom liefst nu on een knot of in vlecht. Ik gebruik andrelonpompje speciaal voor krullen daarmee lijkt het minder droog. Hopelijk is dit tijdelijk. Ik hoop dat andere tips hebben ik lees mee.

3. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

Mar 22, 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heel droog haar. Ik doe nu elke week een masker in en gebruik silk infusion van CHI tegen het pluizen.

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

Oct 24, 2013
    434
    1
    16
  5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik smeer na het wassen altijd wat cremespoeling in mn handdoekdroge haar. En niiet fohnen ed maar dat lijkt me logisch;)

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Na het douchen op nat haar arganolie. Guhl heeft ook een haarolie, niet die voor elke dag dat is troep, maar de olie met 6, miracle oil ofzo is wel heel goed. kan je op droog haar aanbrengen voor styling en glans. Ik doe het alleen op de puntjes, absoluut geen vet haar, was om de 3/4 dagen.

7. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

Jan 24, 2013
    204
    0
    0
    die hormonen ook he ;). Mijn haar is ook droog, klit ook veel sneller dan normaal.

Ik doe eigenlijk geen extra producten erin, maar gewoon vaker knot/staart etc. in ipv los haar :) (beetje lui ingesteld)

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja en ik word er knettergek van. Het gaat ook nog eens flink pluizen dus heb net een vogelnest op me hoofd op sommige dagen.
    Ik was me haar en doe het daarna in een vlecht of knot dan ziet het er nog een beetje uit.

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben dit totaal niet gewend ik heb altijd snel vet haar.
    Maar dit is ook niks.
    dank jullie wel alvast voor de tips

10. Sakura123

Sakura123 Actief lid

Dec 16, 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb normaal een beetje vettig haar, dus ik ben er juist heel blij mee. Hoef mijn haar nog maar 1 x per week te wassen, het blijft gewoon schoon. Heerlijk.
    Mijn huid is wel wat droger, dus ik smeer lekker veel goede crème. Wat ook kan helpen tegen droog haar is kokosolie, verwarmen en als een kuurtje gebruiken. Geen rare schadelijke dingen erin en heel voedend!

Share This Page