Zoals de titel het al aangeeft: Robin heeft een hele droge huid in zijn gezichtje. Hij heeft ook makkelijk pukkeltjes in zijn gezichtje. De rest van zijn lijfje is niet droog, maar gewoon normaal. Hebben jullie tips hiervoor?
jazeker...balneum creme...Indy had precies hetzelfde en nu smeer ik deze creme na het badje (on de dag) op haar gezichtje en het is al veel zachter geworden!
Sophie heeft hier ook erg last van,ik gebruik van Sebamed creme speciaal voor de baby of de horma huidcreme,en dat gaat heel goed! Groetjes,
ik gebruik voor het gezicht alleen maar vaseline nu, uit zo'n blauw blikje.. ik heb gemerkt dat hij heel gevoelig is in zijn gezichtje....
Haha, bijna iedereen heeft een ander merk . Ik ga Balneum proberen, mijn vriend is het gaan halen. Bedankt voor alle tips! Mocht de Balneum voor Robin niks uithalen, ga ik de andere merken die hier genoemd zijn proberen! Groetjes, Angela
Wat hier wonderen deed en doet is cetocremagol creme. Ik haal dat bij de apotheek zonder recept. Het is een vaselinecreme, en er zit dus niets in. Het kost ook nog bijna niks. Iets van drie euro per tube.
Iedereen gebruikt idd wat anders... Ik gebruikte gewoon zwitsal bodylotion en smeerde de wangetjes een paar keer per dag ermee in, na een week was het over die droge wangen.
bij mijn tweede heb ik Daro vaseline ontdekt hij had na zijn geboorte zijn hele billen kapot zelfs een wondje en met die zalf was het zo weer goed