Droog jij je douche uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wel, in ons nieuwe huisje, maar hoelang hou ik het vol?
    Tegen de kalk en vochtplekken , en even luchten regelmatig.

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja alleen de glazen wanden maken we droog en soms de kranen als ik zin heb :p maar verder niet.

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ik is jaloers.....:(
    Ben onze douchekast al langer meer dan zat... Maarja, heb ook geen "nieuwe-douche-centjes";)

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij maken met een trekker de glazen douchewand en de muren in de douche droog. ook de vloer trekken we een beetje droog. en we halen een handdoek over de kraan heen. maar alleen degene die als laatste heeft gedoucht.

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Nee, ik hou hem met schoonmaken gewoon goed bij. Nooit last van kalk en als het erop zit, beetje Witte Reus voor de badkamer en klaar...

Daar is het een douche voor hoor, om nat te worden. Ga geen sloof van mijn douche zijn door hem na elke gebruik schoon of droog te maken :)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik douche in bad. Is een hoekbad zeg maar met een zitje in de hoek en daar hebben we de douche gemonteerd dus dan kan je heerlijk zittend douchen. Er is geen ruitje ofzo wat je kan afdrogen. En ik ga niet het hele bad afdrogen... heb heel fijn spul tegen schimmels, dat is het enige waar we last van hebben omdat we geen raampje in de douche hebben.

7. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik heb het nooit niet gedaan en als ik nu kijk hoe de douche eruit ziet... om te huilen.
    We hebben door de vochtigheid schimmel in de douche die ik niet meer weg krijg helaas...
    Noch maar een kleine 3 maand en we verhuizen gelukkig!
    En dan ga ik toch een beetje anders om met de douche en zal helemaal uitgedroogd worden!

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    nee...

9. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja helemaal, is zonde om het niet te doen. Dus heel de grond, kranen, deuren, muur etc.

10. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Hier net zo.
    Scheelt heel veel met het schoonmaken van de glaswand, die is anders na 3x douchen al vies van de kalkaanslag.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

na elke douchebeurt doen wij de hele douche af met een droogtrekker en met een handdoek

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee. Op de muur zie je geen kalk, die is al zo verkleurd dat het lijkt of het er altijd zit. En bad gewoon 1x in de week. Elke keer als de droger aangaat, moet het raam ook open voor de condensslang, dus lucht genoeg!

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ja als ik klaar ben dan droog ik hem ff met mijn haardroger... :D

14. Rono

Rono Niet meer actief

Als ik dat moet gaan doen kan ik mn baan wel stop zetten, kost mij teveel tijd. Hou de deur wel open, droogt vanzelf :D

15. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    nee dat doe ik niet. Wel van huis uit mee gekregen want we hadden toen een nieuwe douche en vooral het glas moest worden gedroogd. NU in een huurhuis met een heeeeel kleine douche vind ik het wel best. Mochten ze ooit besluiten dat onze douche word vervangen of wij zijn er zat van en gaan hem vernieuwen dan ga ik vast weer mee beginnen!

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nooit ben gekke henkie niet

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja, na elke douchebeurt. Ik vind het geen leuke bezigheid maar het scheelt een hoop gepoets. We hebben nu 1,5 jaar een nieuwe badkamer dan is het nog leuk om schoon te maken na het douchen. Twee x in het half jaar maak ik hem helemaal schoon met antikal, azijn etc.

18. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ja altijd even met handdoek de kraan enzo droogmaken,, vorige keer deed de kraan niks meer vanwege kalkaanslag dus daar heb ik geen zin meer in

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik doe het nooit maar doe altijd wel een keer per week alles schoonmaken (incl tegels ) dus geen tijd voor de kalk om te vormen hihi , ook geen last van dus)

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Als je je douche goed schoonmaakt hoeft dit niet na elke douchebeurt. pffff moet er niet aan denken. Ik kleed me liever aan

Deel Deze Pagina