Wij hebben een trekkertje (heet dat zo?) bij de douche, om de tegeltjes schoon te maken. Zelfs mn man doet het na elke douche beurt
ik lag echt regelmatig dubbel bij het lezen van alle antwoorden Wat een hoop reacties en veel verschillende ook Van JA! tot Hell NO haha Eum droog uit, tsja zo noem ik dat. Voordat ik zwanger raakte van de twins droogde ik de douche uit omdat ik dat van huis uit heb meegekregen. Ik deed dat met zo`n trekker en dan de metalen gedeelte van de douchecabine en de onderste randen van de douchecel en de kranen met een handdoek uitdrogen. Maar sinds die zwangerschap en alles daarna doe ik het niet meer. Ben het wel van plan. Ik vroeg me alleen af of degenen die bijv 2x daags gingen douchen dan ook daarna de boel uitdroogt. Lijkt me namelijk veel werk en doe het liever niet. we hebben 4 jr geleden een nieuwe douche laten plaatsen, en ben dr wel zuinig op. dus vandaar mijn vraag!
Nee. Zal me een worst wezen. Die kalkaanslag heb ik ook geen last van. Als ik klaar ben met douchen ga ik mijn benen en voeten insmeren en dan mijn haar fohnen.. geen tijd voor de douche drogen höör!
nee... zou wel moeten scheelt een hoop kalkaanslag, maar heb daar echt geen zin in na het douche eens in de zoveel tijd maak ik hem grondig schoon...
ja met mijn handoek de kraan maak ik droog de douchewand en als ik in bad ben geweest droog ik het bad uit dan krijg je ook nooit geen randen in bad en kalkaanslag maar ja ik maak ook 2 keer per dag mijn wc schoon
Geen haar op mijn hoofd die daar ooit aan gedacht heeft om dat te gaan doen, wat een tijdsverspilling zeg! en een glazen wand zal ik nooit nemen,haha