huishouden...

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hebben jullie dat nou ook, of ben ik de enige chaoot?
    zoalg gister, 3 wasjes gedraaid, buiten aangeveegd, beneden gezogen en gedweild, waskamer schoongemaakt, babykamer georganiseerd, strijkkamer opgeruimd, hobbykamer ook, lades buffetkast keuken gesorteerd, kippenvoer gehaald en theevisite gehad.

vandaag: 1 was gevouwen...

dus, OF ik doe een dag idioot, OF ik doe heeeeeeeeeeeel weinig, echt nooit dat ik een week lang elke dag een beetje doe, en daar baal ik van, gisteravond had ik weer last van mn ks, en vandaag heb ik last van mn luie bui.

doen jullie wel netjes elke dag iets?

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ben precies zo :)
    Gisteren van alles gedaan en vandaag rustig aan. Toilet en wasbak enzo doe ik wel elke dag.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb het ook echt precies hetzelfde! Een tijd wachten en dan opeens ALLES doen.

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Het blijft terug komen. Gisteren 3 wasjes weg gewerkt heb nu alweer 2... waar het vandaan komt geen idee...
    Ik slinger de stofzuiger 3 keer per dag door de kamer ivm honden haren.. En de kleine speelt zo af en toe buiten de box en met die haren vind ik het niet zo fijn. Elke ochtend even een doekje door de wc beneden. Boven doe ik het om de dag even een fris gevoel. Badkamer sop ik 1 keer in de week grondig uit... En de rest doe ik ook 1 keer in de week. En de was moet ik zorgend at ik elke dag 1 wasje doen.. Zodat ik een keer een luie dag heb er geen stapels was ligt maar 2....pfff

Maar een luie dag mag toch, heb afgelopen vrijdag gehad, ik kon het niet opbrengen.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehehehe...ik kijk in de spiegel als ik je berichtje lees....gewoon tsjah...tis al altijd zo geweest...bijhouden is gewoon moeilijk en luie dagen zijn er genoeg hahahaha

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier ook hoor.. Ik doe alles heel snel als ik mensen verwacht die dag, en anders laat ik het een beetje hangen en doe ik iets heel kleins.. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan onverwacht bezoek! :p

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    t is dat bijhouden he....
    ga straks wel een stukje fietsen met dochterlief, misschien dat ik daarna zin heb om t strijkgoed te doen. t gekke is, heb altijd zo'n voldaan gevoel na zo'n dag, kijk ik voor t slapen gaan nog ff in mn opgeruimde hobbykamertje, zou je toch denken dat ik dan de volgende dag ff verder ga...

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    haha, ja onverwachts bezoek!
    vriendin van me heeft van dr moeder eens zo'n magneet gehad met de tekst:
    gister heb ik alles schoongemaakt...... jammer dat je dat gemist hebt!

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik doe elke dag iets. Sowieso stoffen en nat afnemen, stofzuigen en dweilen elke dag, het hele huis. De was hou ik bij. Grote dingen verspreid ik over de week. 1x wc grondig, en de badkamer. Bedden verschonen 1x per week.

Strijken vind ik vreselijk, maar ik strijk ook niet alles, alleen nette kleding. Ramen wassen "vergeet" ik vaak.. ;)

10. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Hahaha hoe herkenbaar....de ene dag onwijs druk de volgende onwijs relaxt haha

11. Within

Within Niet meer actief

Ja, heel bekend. Soms hele schoonmaakbuien en dan een paar dagen niks, noppes nada. Probeer wel elke dag even iets kleins te doen.

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Ik werk altijd beter onder tijdsdruk. Of het nu thuis is of op mn werk. Hoe drukken hoe sneller en beter ik werk. Ik probeer 1 keer in de week een grote klus te doen en voor de rest doe ik het schoonmaken om de dag. even als het wassen.

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoals jouw dag 1: zelden tot nooit
    Zoals jouw dag 2: bijna iedere dag

:D

Maar ik ben liever met de kinderen aan het spelen of nu in mijn verlof ga ik liever even liggen als die er niet zijn. Als ik niet in mijn verlof ben heb ik minder vrije momenten en die besteed ik dan eerder aan wat thuiswerken of iets leuks doen. Tja ... prioriteiten stellen dus.

Overigens gebeuren hier natuurlijk wel de dingen die moeten: er staat eigenlijk zelden een vaat en ik hou de wc's goed schoon ed ;)

14. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    maar lees net dat er iemand elke dag stoft en nat afneemt, waarom?!?

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit plus 1:)

16. Coortje

Coortje Niet meer actief

ik zeg altijd maar zo mijn hubbie is niet met me getrouwd omdat ik zo goed ben als huisvrouw.....

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ik moet zometeen de was van een paar dagen op gaan vouwen! elke keer voornemen om het bij te houden maar dan komt er weer wat tussendoor (zoals afgelopen weekend woonkamer sauzen etc) en dan blijft het liggen.. niemand die het ziet...

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik stof alles elke dag (nat). Stofzuigen dweilen, wc schoonmaken, keuken schoonmaken ook elke dag.
    Op maandag is mijn "extra" dag. Gordijnen/ramen wassen, keuken schrobben, badkamer enz.

19. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.057
    2.555
    113
    Limburg
    Zo gaat dat hier ook, de ene dag doen we heel veel, zodat we de dag erop lekker kunnen relaxen. Vaak als ik eenmaal bezig ben met poetsen enzo, ben ik ook niet te stoppen haha. Dan denk ik bij mezelf al ik kan maar beter dit en dat ook nog even doen, dan ben ik er vanaf. Voor ik het weet heb ik dan het huis van onder tot boven afgesopt.

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    woow ik voel me bijna vies als ik dit allemaal lees...:$
    tuurlijk maak ik ook schoon en ik heb geen vies huis, maar ik als sommige dingen hier lees

iedere dag afstoffen, droog/nat
    iedere dag stofzuigen
    iedere dag dweilen
    iedere dag de keuken schrobben
    iedere dag de badkamer/wc uitgebreid doen

etc...

men, dat doe ik echt niet iedere dag hoor... ben ik hier nou de enige in?;)

Deel Deze Pagina