We gaan ervoor!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loqka, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hallo iedereen!

De titel zegt het al 😁 We gaan ervoor!!
    We hebben al een gezonde dochter van 5 en een prachtige zoon van 2 en we gaan nu voor een 3e!
    Ik ben zo blij A.s. Woensdag ongesteld worden en dam voor ronde 1!!
    Ben zo dankbaar om deze periode weer in te gaan veel succes iedereen

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Veel plezier en succes meis :)! Dat het maar snel raak mag zijn.

3. Elinoa

Elinoa Lid

10 jun 2016
    38
    6
    6
    Amsterdam
    Wat leuk een derde! ik droom stiekem ook over een derde maar onze dochter is pas 3 maanden oud dus ik gooi het op resterende zwangerschapshormonen :D
    Heel veel succes.

4. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Superleuk! Wij gaan ook vanaf deze ronde voor een derde. Afgelopen zaterdag ongesteld geworden dus vanaf nu kan het....

Spannend hè? Was je snel zwanger van de eerste twee? Succes in deze mooie tijd 😊

5. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ja bij eerste gelijk 2e na 3 rondes! Dus ik mag niet klagen
    Jij?

6. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ook snel dus! Haha ik precies hetzelfde! !! Bij de eerste in ronde 1 en de tweede in ronde 3. Ben dus heel benieuwd hoe lang deze keer!

7. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ligt vast aan onze voornaam😉

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    SPANNEND!!!!!!!! Ik voel met je mee. Wij ook net besloten om voor onze 2e ukkiepukkie te gaan. Onze zoon is volgende week 8 maanden maar het kriebelt al maanden. Wilde mezelf wel even de tijd geven maar weinig leeftijdsverschil lijkt me erg leuk. Helaas net mijn vruchtbare periode gehad op het moment van beslissen vorige week dus ik verwacht nu rond 30 juni ongesteld te worden en daarna begint ronde 1. Pfffffff echt te spannend. Vorige keer was ik eigenlijk ook ronde 1 zwanger. Na het stoppen met de pil maar 1 keer ongesteld geweest (daar heb ik speciaal op gewacht en de maand erna gelijk zwanger) Nu niet meer aan de pil geweest in de tussentijd. Cyclus is nog niet helemaal regelmatig maargoed we zullen wel zien hoe het loopt. Over 2 maanden ook nog verhuizen naar ons koophuis dus dat is ook al een hele spannende tijd!!

Succes hé! Leuk leuk leuk (wordt er weer helemaal hyper de pyper van hahaha)

9. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL

:D ook al hetzelfde? Ja dan kan het niet anders.

Deel Deze Pagina