Ik ben het zo beu Ik heb al een poos iedere dag korstjes, sneetjes en gewoon een vervelend droog gevoel in mijn neus. En daardoor ook bloedneuzen en regelmatig koortsblaasjes door de steeds kapotte huid. De huisarts kon ook niet echt helpen, ik moest er maar wat vaseline in doen Ik denk zelf dat mijn allergiemedicatie (antihistaminicum) er iets mee te maken heeft, omdat ik ook steeds droge ogen en een droge mond heb. Huisarts kon zich daar niet in vinden. Maar aangezien ik chronische netelroos heb, kan ik daar ook niet mee stoppen. Of nou ja, kan wel...maar dan word ik gek van de galbulten Iemand tips? Aanraders qua producten?
Het was bij mij een zwangerschapskwaal bij de oudste. Er zijn neusbevochtigers te koop bij kruidvat. Staat ergens bij de neus sprays. Wellicht zou je die kunnen proberen?
Ik heb er ook af en toe last van, momenteel ook weer. Ik gebruik dan eventjes Cinuforce neusspray tot het beter is. En ik zorg dat de lucht in de slaapkamer goed vochtig is door een natte handdoek over de radiator te hangen.
Vaseline werkt wel als een tierelier Bij mij komt het door de huisstofmijt allergie Slik ook antihistamine (loratadine of cretizine)
Ik had het laatst ook. Weken lang en kwam er niet doorheen. Uiteindelijk naar de huisart en bleem mijn neus ontstoken aan de binnenkant. Heb toen bactroban neuszalf gekregen. Week gebruikt en toen was het over. En als ik er in de toekomst last van hen gelijk beginnen met vaseline.
Ja dit!!! Haha echt, Dit helpt!! Ik heb toen ook echt weeeeeken aangemodderd, vond het zo vervelend. Alles in m'n neus gesmeerd maar niets hielp. Uiteindelijk de huisarts gebeld, bactroban voorgeschreven gekregen en met 1 dag klaarde het al op! Dus. Morgen huisarts bellen en Bactroban vragen, echt!