Droog neusslijmvlies?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik ben het zo beu :( Ik heb al een poos iedere dag korstjes, sneetjes en gewoon een vervelend droog gevoel in mijn neus. En daardoor ook bloedneuzen en regelmatig koortsblaasjes door de steeds kapotte huid.

De huisarts kon ook niet echt helpen, ik moest er maar wat vaseline in doen :rolleyes:

Ik denk zelf dat mijn allergiemedicatie (antihistaminicum) er iets mee te maken heeft, omdat ik ook steeds droge ogen en een droge mond heb. Huisarts kon zich daar niet in vinden. Maar aangezien ik chronische netelroos heb, kan ik daar ook niet mee stoppen. Of nou ja, kan wel...maar dan word ik gek van de galbulten :p

Iemand tips? Aanraders qua producten?

2. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Het was bij mij een zwangerschapskwaal bij de oudste.
    Er zijn neusbevochtigers te koop bij kruidvat. Staat ergens bij de neus sprays.
    Wellicht zou je die kunnen proberen?

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik heb er ook af en toe last van, momenteel ook weer. Ik gebruik dan eventjes Cinuforce neusspray tot het beter is. En ik zorg dat de lucht in de slaapkamer goed vochtig is door een natte handdoek over de radiator te hangen.

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Vaseline werkt wel als een tierelier
    Bij mij komt het door de huisstofmijt allergie
    Slik ook antihistamine (loratadine of cretizine)

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je hebt daar speciale neus-crème voor: nisita

6. Prj

Prj Niet meer actief

Ik had het laatst ook. Weken lang en kwam er niet doorheen. Uiteindelijk naar de huisart en bleem mijn neus ontstoken aan de binnenkant. Heb toen bactroban neuszalf gekregen. Week gebruikt en toen was het over.

En als ik er in de toekomst last van hen gelijk beginnen met vaseline.

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ja dit!!! Haha echt, Dit helpt!! Ik heb toen ook echt weeeeeken aangemodderd, vond het zo vervelend. Alles in m'n neus gesmeerd :roflmao:maar niets hielp.
    Uiteindelijk de huisarts gebeld, bactroban voorgeschreven gekregen en met 1 dag klaarde het al op!
    Dus. Morgen huisarts bellen en Bactroban vragen, echt! :thumup:

Deel Deze Pagina