Op internet zie je genoeg bizarre selfies waarvan je jezelf afvraagt, waarom en hoe kom je in vredesnaam op dit idee?! Zo hadden wij afgelopen week op het werk helemaal een toppertje, een patiënt nam een selfie tijdens zijn vasectomie (mannelijke sterilisatie). En ja, met zijn volledig tampeloeres in beeld terwijl die gedeeltelijk open lag omdat de arts nog bezig was. En nee niet als bewijs voor zijn vrouw want die was er gewoon bij. Behalve de vraag of deze foto op Facebook, Instagram of beide wordt geplaatst, was mijn vraag vooral Waarom?! Ik ben benieuwd wat voor vreemde selfies jullie ooit voorbij hebben zien komen of zelf gemaakt hebben.
Nee ik werk in een huisartsenpraktijk, dus mensen dragen hun eigen bovenkleding, onderbroek gaat uiteraard wel uit. Zijn telefoon had hij in zijn borstzakje.
Misschien om stoer te doen tegenover vrienden, vreemd is het natuurlijk wel. Ik wist niet eens dat de partner erbij mocht zijn (mijn man heeft ook een afspraak bij de huisarts voor een sterilisatie) niet dat ik daarbij zou willen zijn
Hier staan een aantal hele rare tussen. Met name de eerste.... http://www.dailyliked.net/weirdest-selfies/
Ik vind selfies sowieso wel bizar en een vorm van zelfverheerlijking, maar sommige van de foto's in de link van Floeperd zijn echt te erg!
Of van die selfies met opa/oma die op sterven ligt in het ziekenhuis... vreselijk. Kom ik ook wel eens tegen op Facebook.
2 minuten stilte selfies en auschwitz selfies staan voor mij gelijk aan per direct ontvrienden. Zo respectloos
iemand die samen met haar kind "slaapt" dat staat bij de foto....beide ogen dicht en dan een selfie? serieus?
Ik heb van die vrienden op facebook (niet Nederlanders) die van die berichten delen om geld op te halen. Bijvoorbeeld voor een kindje met brandwonden in het ziekenhuis waarvan de ouders de operatie niet kunnen betalen. Zijn altijd van die berichten als: help dit meisje! En dan zo'n tig selfies erbij van oom/tante/broer/zus/vader/moeder met dat kleine meisje op de achtergrond. Soms nog compleet met duckfaces erbij. Brrr... Ik ontvriend alleen niet, omdat het gewoon hun cultuur is en er op die manier echt geld wordt opgehaald voor operaties. Maar ik vind het zo sneu
Of van die mensen die 'diep in gedachten' de andere kant opkijken, alsof iemand een foto maakt terwijl ze het niet doorhebben... Maar eigenlijk zie je nog net dat stukje arm waarmee die persoon gewoon een selfie maakt
Van kakhiel was er zo'n post. Kennelijk vond ik deze de leukste want daar heb ik een Screenshot van genomen lol
Ik heb een kennis op FB die haar foto's altijd zo maakt/bewerkt dat ik altijd drie keer moet kijken, ze ziet er echt totaal anders uit in de werkelijkheid. Maar ja, dat is ook met veel tieners het geval.
Haha ik moest laatst lachen om een selfie van een bekende met de tekst "pffff in de file" maar op de reflectie van zijn zonnebril zag je dat er helemaal geen auto's voor hem reden... Ik denk dan ook echt why??? Waarom zou je over zoiets nu liegen met een selfie erbij? Ik ontvolg of ontvriend mensen die teveel selfies posten eigenlijk altijd. Als ik me eraan irriteer en denk serieus? Alweer een selfie? Dan gaan ze. En mensen met "iets" die constant lopen te klagen over hoe zielig ze zijn ook. Zelf post ik nooit iets haha, ik lees alleen mee. Nog erger eigenlijk.