Bekken deel 2

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Selin, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik had zaterdag een berichtje geplaatst maar helaas nog geen antwoord gekregen...ik zit er toch best wel mee in mijn maag. Hierbij nog een keertje:

Kan je met 36 weekjes enorme pijn aan je bekken krijgen doordat de kleine helemaal is ingedaald? Of zijn dit voortekenen van de bevalling?
    Heb namelijk sinds een aantal dagen enorme pijn aan mijn bekken bij het lopen en bij slapen (met name draaien)...

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Selin,

Ik heb het zelf druk gehad en geen internet dus vandaar later. Als je er erg mee zit, moet je bellen naar je verloskundige!

We proberen zo snel mogelijk de vragen te beantwoorden maar dit is niet altijd mogelijk door omstandigheden. Ook proberen we de vragen in volgorde te beantwoorden. Maar sommige vragen vragen enig op zoek werk of nadenkwerk.

groetjes,
    Japke

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Japke,

Was niet lullig bedoeld maar dacht misschien dat jullie me waren vergeten aangezien mijn vraagje onderaan stond.
    Sorry!

Groetjes,

Selin

4. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Selin,

Was ook niet als lullig beschouwd, ik kan het me voorstellen. Maar ik wil je echt op het hart drukken net zoals alle andere dames, mocht je ongerust zijn of je zorgen maken. Chroom niet en bel je verloskundige.
    Daarvoor zijn we!

Groetjes,
    Japke

5. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Japke,

Dat ga ik zeker doen! Dankjewel voor je hulp!

Groetjes,

Selin

Deel Deze Pagina