Hallo allemaal; Ik ben vandaag precies 4 dagen overtijd! Had al een testje gedaan was negatief, waarschijnlijk te vroeg getest. Ik wou het vandaag nog een keertje proberen, maar nou had ik vanmorgen bij het afvegen na een plasje een beetje bloed erbij, het was heel lichtroze, ik heb ook krampen in mijn buik. Kan dit innestellingsbloed zijn? Dit is mijn tweede zwangerschap(heb al een dochter van bija 3), bij haar heb ik dat niet gehad. Kan iemand mij hier advies geven?, word er zo onzeker van! Groetjes
Ik weet niet hoelang je al van de pil af bent (ingeval van eventueel ontpillen) maar dit klinkt wel heel erg naar een nadere ongi. Je hebt ook nog geen positiefe test gehad dus debk dat je gewoon ongi word meid. Maar goed....ik ben verder geen kenner dus wie weet is het wel innesteling...maar ik weet dan ook niet hoelang je van de pil af bent en of je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad. Succes
Hoi; ik ben nu een half jaar van de pil af, en heb altijd een hele regelmatige cyclus, precies 28 dagen, kan er de klok op gelijk zetten! Ik hoop ook ontzettend op een zwangerschap, ik ga vanmiddag toch nog maar een keer testen.
Meid ik hoop echt dat het raak voor je is! Alleen als ik zo lees dat je toch een beetje bloed verlies hebt in combinatie met de krampjes klinkt dat toch echt als een nadere ongi :\ Laat je wat horen als je hebt getest? Succes met testen he...
Is goed, moet straks helaas werken tot 8 uur, dus ik wacht wel tot vanavond , want dan is mijn man er ook bij! groetjes
hoi innestellen gebeurd volgens mij eerder hoor, een week na de eisprong ofzo iets. maar hopelijk voor jou goed nieuws deze week groetjes
Het kan heel goed een innesteling zijn. krampjes zeggen niks die heb ik al weken, en toch zwanger. misschien had je een late eisprong, ik zou over een paar dagen nog eens testen als ik jou was. maar hou ook rekening met het feit dat het een naderende ongi kan zijn. succes!
6 tot 10 dagen na de eisprong, indd maar als ze een latere eisprong heeft gehad verklaard dat het wel
Heeft iemand trouwens ervaring met de predictor test? Bij mijn dochter heb ik een clear bleu gebruikt en die was gelijk duidelijk! Ik heb begrepen dat de predictor test pas heel laat het hcg-gehalte kan aantonen! Ga vanavond een clearbleu proberen, waarschijnlijk nog te vroeg maar ik ben ongeloofljik ongeduldig! Hoop dat ik de dag normaal doorkom!haha
ja ik heb met 3 verschillende testen positief getest en met de predictor negatief. dus indd die geeft vrij laat HCG aan. ik heb eigen merk apotheek, kruidvat en drogist gebruikt. alledrie dik positief
Hallo allemaal; Ben ongi geworden! Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen, ik ga me er nie te veel op fixeren, het moet natuurlijk wel een beetje spontaan blijven! Gewoon blijven oefenen haha groetjes (weet in ieder geval wel dat ik de volgende keer geen predictor test meer koop)
hmmm ik heb nu ook lichtroze vloei maar ben te vroeg ben altijd stipt mey mijn ongi 11 dagen na de eisprong lichtroze vloed ook nog nooit eerder gehad meestal gewoon meteen rood en goed ook hoop zo dat het innnesteling is kan ook niet slapen trouwens