Ik heb van die speciale doekjes gekocht door een tip van hier via een site. Volgens mij via @GossipGirlxoxo , of ben ik in de war Werkt wel echt super goed!
Ik heb een glazenwasser, komt altijd goed 35 euro voor het hele huis, daar ga ik het echt zelf niet voor doen
De truc is om het raam in 1 beweging droog te trekken: Qua schoonmaakmiddel: gebruik een drupje afwasmiddel (groen, huismerk).
Ja maar na het trekken moet ik nog wel nadrogen (iig de hoekjes en zijkanten) en dan gaat het dus mis..
Elke 2 maanden. Zowel onderverdieping als boven, voor een achter. Alleen buiten trouwens maar wij hebben nogal veel ramen. De hulp doet binnen
Doe ik gewoon met een oude theedoek die randjes en nooit een streepje te zien. Ik gebruik nooit een zeem dan blijf je het zien.
Ik heb ook de glazenwasser die het hele huis doet Ik betaal daar 15 euro voor... Binnen die ik het zelf. Ik gebruik geen zeem. Die heb ik niet eens. Ik heb een stapel hydrofiele luiers liggen die ik als zeem gebruik. Werkt prima
Bij ons helaas ook duur (32,50) hij komt dan 1 keer in de 2 maanden. Goedkoper lukt hier gewoon niet.
Goed idee voor een klein raam. Maar hoe doe je dat met een groot raam? Dan kan je het echt niet in een beweging doen...
Ik heb op een site voor glazenwasserspullen een inwasspons en een trekker gekocht en spul voor in het water. Altijd mooie ramen sinds ik dat gedaan heb.
Je moet dreft afwasmiddel gebruiken (die groene). Een fijne theedoek gebruiken. Glazenwasser, dat kost hier €20 voor enkel de voorkant buitenkant. Tja 6 meter hoge ramen. En aan de binnenkant €25. Hij komt elke 4 weken voor de buitenkant, 1x per 3 mnd voor de binnenkant.
Een familielid is glazenwasser en heeft elk raam zo klaar, streeploos, ongeacht formaat Er zal op de een of andere manier wel een trucje zijn voor grote ramen. Heen en weer lopen, al ramentrekkend denk ik? Ik zal er eens op letten als de ramen hier weer worden gedaan.