Heb nogal last van hartkloppingen de laatste dagen of het klopt over of het trilt en daarna klopt het een aantal keer een heel vervelend gevoel in de borstkas heb al eens een hartfilmpje laten maken in de vorige zwangerschap toen had ik het heel erg maar wel anders iemand ervaring of tips hiermee?
Mijn moeder heeft het, is via de HA naar de cardioloog doorgestuurd voor een hartfilmpje, was allemaal onschuldig, zij slikt nu medicijnen en heeft er daardoor geen last meer van.
Ik heb het echt heel vaak. Ook in de nacht dan word ik er zelfs wakker van. Heb het al jaren en weet dat het onschuldig is dus vindt het ook niet meer eng. Wat ik wil zeggen: hoeft niks te zijn en anders nog keer checken voor je eigen gevoel
mijn bloeddruk is kort geleden nog gemeten was goed ook zo´n zuurtstof tangetje op mn vinger gehad zuurstof gehalt was goed betekend dat hart goed zijn werk doet vind het alleen een beetje een eng gevoel moet ook zeggen dat ik wat met angst en stress te maken heb maar die hartkloppingen beginnen nu pas en was daarvoor ook al eens zo
Je kunt ook hartkloppingen krijgen als je extra magnesium nodig hebt, of als je teveel magnesium neemt.