Hartkloppingen

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Heb nogal last van hartkloppingen de laatste dagen

of het klopt over of het trilt en daarna klopt het een aantal keer een heel vervelend gevoel in de borstkas

heb al eens een hartfilmpje laten maken in de vorige zwangerschap toen had ik het heel erg maar wel anders

iemand ervaring of tips hiermee?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn moeder heeft het, is via de HA naar de cardioloog doorgestuurd voor een hartfilmpje, was allemaal onschuldig, zij slikt nu medicijnen en heeft er daardoor geen last meer van.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mijn moeder had het en had een hoge bloeddruk

Kan ook voorkomen bij een te snelle schildklier

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ik heb het echt heel vaak. Ook in de nacht dan word ik er zelfs wakker van. Heb het al jaren en weet dat het onschuldig is dus vindt het ook niet meer eng. Wat ik wil zeggen: hoeft niks te zijn en anders nog keer checken voor je eigen gevoel

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    mijn bloeddruk is kort geleden nog gemeten was goed
    ook zo´n zuurtstof tangetje op mn vinger gehad zuurstof gehalt was goed betekend dat hart goed zijn werk doet

vind het alleen een beetje een eng gevoel moet ook zeggen dat ik wat met angst en stress te maken heb maar die hartkloppingen beginnen nu pas en was daarvoor ook al eens zo

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Je kunt ook hartkloppingen krijgen als je extra magnesium nodig hebt, of als je teveel magnesium neemt.

Deel Deze Pagina