Ik heb ook een hele grote molen, veel waslijn en met twee kinderen ook altijd volhangen. Zelfs zomers, als ik een wasdag heb en de lijnen helemaal vol hangen, hijs ik 'm met gemak omhoog. Voet op het pedaaltje onderaan en de droogmolen omhoog schuiven. Mij kost dat niet veel kracht of moeite. Wat raar dat het bij jou zo lastig gaat. De mijne is trouwens nu bijna 8 jaar oud, de droogmolen van Brabantia.
Dat ik daaaar nou niet zelf ben opgekomen! Jaaaaaaaaaren geleden heeft mijn man die voet van de droogmolen (Brabantia Dat dan weer wel ) in de grond vast gezet. Nu is daar het speelhoekje van onze dochter gekomen (speelhuisje, glijbaan, trampoline enz) Dus ik hang de was bijna niet meer buiten op want dan kan dochter niet lekker spelen (of ik begin te zeuren dat m'n was weer vies word) Noooooit aan zo'n parasolvoet gedacht! Ga dat eens even uitproberen haha
Briljante tip van die parasolvoet, ik heb ook een betonnen, dus dat ga ik eens uitproberen. ik Heb nu een grondanker maar al 3x verplaatst in de afgelopen jaren, omdat het me niet goed genoeg in de zon was. En hier ook een Brabantia hoor! Kost wel iets, maar ze zijn echt geweldig!
Ik heb em ook in een parasolvoet staan. Zit nog wel een extra houtje tussen zodat ie niet heen en weer gaat, het gaat van de parasolvoet is een stukje breder. Ik vind het ideaal.
Heb Brabantia 40meter gekocht net bij blokker van 92-, voor 69,95 Dus messchien de moeite is inclusief grondden
Hier ook brabantia molen in een betonne voet. Gaat prima. Ik ben alleen niet zo groot dus wij hebben de buis aan de onderkant afgezaagd.