Vrienden kan je het niet noemen, meer kennissen. Mijn zwager en schoonzus zijn bevriend met Klaas van Kruistum (en zijn gezin). We komen ze daar dus regelmatig op feestjes tegen en zijn vrouw is mij bij op kraambezoek geweest
Nou ik had redelijk bekende buren vroeger, dat was ook wel tijdsgebonden hoor haha, mijn buurman speelde in de kip en het ei en later vrouwenvleugel, mijn buurvrouw was bekender in Amerika. Ze hebben elkaar op Broadway leren kennen bij Bubbling Brown Sugar, hij danser, zij zangeres. Via hun ben ik ook wel in aanraking geweest met wat bekende mensen. Oscar Harris, Phylicia Rashad (moeder in Cosby Show) en nog wat van die showbizpeople haha
Familie van een politiek persoon die de generatie van onze ouders goed kent. Ik geloof niet dat hier iemand die kent.
Klaas van Kuistrum zit/zat toch bij Zapp? Of elk geval op ned. 1, 2 of 3? Tulip Nu ben ik nieuwsgierig
Oh en verre familie Eric Nordholt en Linda Hamilton (The Terminator) Mijn moeder heet ook Linda en ze zijn naar dezelde voorouder vernoemd.
Oh wacht ff, mijn zus trouwens zit geloof ik op dezelfde sportschool als Harm Edens en drinkt weleens wat met hem na het sporten.
Evert van Benthem is mijn achterneef. Nou zegt dat niets hoor, ik heb de beste man nog nooit in real life gezien. Maar goed, het is familie via mijn oma's kant.