droogshampoo ?

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Van de vettigheid? Ja, ik vind zeker dat het daar ook voor helpt! :)

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou bij de kruidvat is tie wel AL-TIJD-WEG sinds ze m hebben! Denk leuk| aanbieding| 2 producten van andrelon voor 5 euro, moeten ze m wel hebben! Maja ik blijf kijken!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dat geld alleen op de styling, niet op de shampoo. ;)
    Maar hier is ie ook al weg voordat ie er goed en wel instaat....
    Ik gebruik zelf die van kv eigen merk. Ook prima, de helft goedkoper.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Runner: o god ja das shampoo! Ik dacht dat dat wel bij styling zou horen (omdat ze zeggen in de reclame: er is nog meer om je haar te stylen, en dan bam die reclame van de kruidvat aanbiedding er achteraan ;))

5. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Misschien een optie voor sommige dames om siliconen vrij te douchen? Vaak zijn het alleen de creme spoelingen die silicone vrij zijn, waardoor je dus ook geen shampoo gebruikt. Ik wilde het zelf laatste gaan proberen, maar koos ervoor om mijn haar te kleuren en heb dus wel degelijk shampoo (kleurbehoud) nodig. Ik heb het effect gezien van alleen wassen met een silicone vrije cremespoeling op een beautysite en het verschil was waanzinnig. Anders even googlen voor ervaringen daarover :)

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd enchanted! Silliconen maken je haar erg vet. Shampoo etc zonder siliconen scheelt echt een heleboel!

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kruidvat is andrelon in aanbieding deze week

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    oeps lees jullie berichten nu pas

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0

Kun je mij een merk noemen, waar geen siliconen in zitten?

Mijn haar is echt na 24 uur vet, en moet het dan wassen.
    Mijn haar is verwend :( En uitstellen, zodat het haar er aan went dat het niet gewassen wordt na 24 uur, lukt me echt niet! (kom iedere dag onder de mensen, en wil er wel fris uit zien!)

10. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Ja nu wordt het lastig, want bijna in alle merken zitten sulfaten en silconen. Ik weet dat Kruidvat eigen merk: Creme Voeding (Gele fles) dat niet bevat. Als je op de achterkant van een fles kijkt en je ziet een woord met cones of conol dan zitten er dus siliconen in.

Grayhams Natural Conditioner is er ook 1 zonder silconen, maar is duurder dan bovenstaande van kruidvat.

Google er maar eens naar, Conditioner only je haar wassen (er is zelfs een filmpje van op youtube, een soort before and after)

Moet wel zeggen, het verschilt per persoon natuurlijk, maar niet geschoten altijd mis!

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb net de droogshampoo gebruikt en ben best tevreden! Mijn haar is ook snel vet en ik moet het toch wel elke dag (probeer om de dag) wassen.
    Met dit spul gaat dat wel lukken en ik heb idd meer volume..blij mee!

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik krijg er spontaan jeuk van op mijn hoofd als ik lees over de droogshampoo ;). Maar blijkbaar werkt het wel. Als ik weer eens in de winkel kom ga ik eens kijken of ik die kan vinden, ben benieuwd of het ook echt werkt ;).

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb het gister gekocht (bij de etos is de andrelon shampoo nu 3 voor 5 euro en krijg je er een gratis fles droogshampoo bij) en vandaag gebruikt. Heb mijn haar maandag voor het laatst gewassen dus had vandaag echt gemoeten, maar wat een superpul. Ga het morgen nog een keer gebruiken (ben toch vrij) hoop dat het dan ook nog werkt en ik iig al minder vaak mijn haar kan gaan wassen.

14. SeaShell

Ik heb het ook gekocht! Ik heb super lichtblond haar en word al na een dag vet. Als lichtblond haar vet word word het donkerder. Als ik de droogshampoo dus opspuit voelt het wel minder vet, maar ziet er nog net zo vet uit omdat het donkerder is op de "vette" stukken

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Daar had ik geen last van.

16. SeaShell

Het probleem is dus dat mijn lichtblonde haar bij de aanzetten na een dag niet wassen donkerder word ( scheelt best veel met mijn "normale" haarkleur) en de droogshampoo neemt natuurlijk dat donkere niet weg en toverd het weer ligt :( verder voelt het wel beter en ruikt best lekker

17. Ik heb een tijdje geleden die van de Kruidvat gebruikt, hebde spuitbus nog liggen maar je haar is daarna grijs :) ik probeer het dan goed uit te borstelen maar soms gaat dat niet goed weg.. ik wil die van andrelon ook proberen. nu dat ik niet meer zwanger ben word mijn haar plots weer veel sneller vet. echt een hormonale kwestie hier!

18. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik had de advertenties gezien, maar het leek me niet aantrekkelijk. Nu ik dit topic lees toch weer wel. Vroeger waste ik mijn haar 1 keer per week en dat was prima, daarna 2 keer per week en nu moet ik mijn haar zeker om de dag wassen (komt door de hormonen, denk ik)! En ik heb er al zo'n hekel aan. Misschien dat ik toch een flesje droogshampoo ga halen ;).

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb ze ook allebei geprobeerd.
    Die van Andrelon is toch minder poederig waardoor je dus idd meer vollume hebt dan die van KV eigen merk waar je haar dus zwaarder van word.
    Ik ben helemaal blij met die van andrelon. :D
    Heb maandag mijn haar voor het laatst gewassen.
    Maar moet vanavond echt weer hoor.

Deel Deze Pagina