Hier mag je alles kwijt wat je maar wilt! Schrijf het op en misschien lucht het wel op! Ik wil gewoon even kwijt dat ik het jammer vindt dat mijn vriend waarschijnlijk geen derde kindje wilt...
Rot voor je Cindy Een compromis is bij zoiets ook niet te sluiten, 1 van de 2 zou dan volledig moeten toegeven. Wie weet in de toekomst.. Nou dan kom ik hier ook even spuien, wie weet lucht het op: Ik baal enorm dat de buren van verderop weer terug van vakantie zijn. Vandaag heb ik alweer 3x hun zoontje aan de deur gehad met de vraag of mijn zoontje buiten komt spelen. Eeeeh nee mijn zoontje is pas 2 en mag voorlopig niet alleen naar buiten en mama is 40 weken zwanger dus die gaat ook niet mee. En ik wil ook even kwijt dat de buurman van hiernaast zojuist tegen mijn auto aangereden is en dat ik nu NIEMAND met wat voor boodschap aan mijn deur wil hebben!! (nou ja Gaston van de postcodeloterij met een grote prijs uitgezonderd) Zo dat lucht inderdaad op
haha dan wil ook even wat kwijt Mijn dochter eet lekker banaan na 4 dagen niet gegeten te hebben ivm pseudokroep en luchtweginfectie en 2 nachten ziekenhuisopname... *helemaal blije moeder als ik mijn meisje weer zie eten*
Ik wil even kwijt dat ik die man (of vrouw) die de gogo's heeft uitgevonden ze wel allemaal door zn strot wil duwen. Of dat mensen toch hun kinderen eens gaan opvoeden :x ZO! Oh en dat de kindjes lekker in de zandbak aan het spelen zijn. Eindelijk mooi weer!
Ik krijg echt even de sch**t van mijn marsepein en fondant waarmee ik vandaag een taart moet bekleden/decoreren. het smelt gewoon onder mijn vingers vandaan door dit kloterige vochtige weer. Dat wordt leuk vanavond als ik een soort gesmolten hoop taart met marsepeinplasje aan de jarige geef.
....dat ik gisteren te horen heb gekregen dat ik 1 december niet wordt overgeplaatst naar een andere locatie voor het tweede jaar van mijn opleiding omdat ik een tijdje in de ziektewet zit vanwege een hernia. Het is nog maar de vraag of mijn contract wordt verlengd 1 november maar dat krijg ik nog te horen, dat is afhankelijk van mijn reintegratie die aankomende week gaat beginnen.....ik baal hier zo enorm van!!
gogo's zijn poppetjes die je bij de c1000 krijgt.. ik wil ff zeggen dat ik trots ben op mn meiden! de grote doet het super ondanks alles en de kleine hersteld is nu alweer van de beademing af,en heeft bijna geen zuurstof meer nodig!
gogo's zijn van die poppetjes die je bij de c1000 krijgt bij je boodschappen. Maar ik wordt zo moe van die kinderen die onderhand al in je karretje hangen. En ze zijn ook al aan de deur geweest..zucht. Wat fijn dat je dochter weer wat eet!
Dat ik van mezelf baal omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding, maar de laatste opdrachten steeds vooruit schuif.... ga nou eens wat doen!!!!
@mmke: dankje! aha dus dat zijn gogo's! @tara: sterkte en succes: schop onder je kont hihi @mamachantal: of fijn dat het met je meiden ook beter gaat!!!
...dat ik zo gelukkig ben met mijn fijne, lieve man en mijn schattige, ondeugende kindje, die nu samen lekker buiten met water lopen te gooien, waardoor ik weer hele leuke foto's heb kunnen maken
dat ik op dag 14 na de 7e iui nog niet ongesteld ben en hoge temp heb,maar dat helaas niks wil zeggen en geen garantie is..
ik wil even zeggen dat ik baal omdat ik zo graag een tweede kindje wil maar dat we daar toch echt eerst voor moeten verhuizen. En ik heb helaas geen idee hoelang dat gaat duren. verder geniet ik wel erg van onze prinses dus dat maakt wel weer erg veel goed! @fenyalara: ik hoop voor je dat het toch goede voortekenen zijn!
Dat ik baal van het moeilijke gezeik op mn werk en de BI!:x En het ontzettend lekker weer is en ik binnen zit te niksen omdat ik nergens geen zi /kracht voor heb
Ik wil even kwijt dat ik hoop dat het maatschappelijk werk gaat lukken om voorrang te krijgen voor ons want ik ben het met 3 mensen op 1 kamer wonen helemaal zat!:x Dat ik daardoor niet kan koken/wassen en douchen wanneer ik wil want er zijn 6 mensen in dit huis waar ik rekening mee moet houden...zo...dat lucht op Heb verder wel ontzettend zin in mn opleiding as dinsdag(doktersassistent) en ben zeer benieuwd hoe mijn dochter het gaat doen op de middelbare school.
Ik me vandaag zo moe voel. En ik niets uit mijn handen heb gekregen! ja 2 wasjes gewassen en gedroogd. bleh
Ik Wou even zeggen: Ben zo trots op me dochter van 2,5 dat ze helemaal zindelijk is !!! Ben ook super trots op me zoon van bijna 10 maanden, hij heeft vandaag 5 losse stapjes gezet!!