Hallo allemaal, Ik wil deze maand voor de tweede keer met ovu-testen beginnen, maar nu heb ik een vraag hierover: Vorige maand heb ik met de dipsticks van Zwanger&Kids getest. Lekker goedkoop én volgens velen ook betrouwbaar. Nu kreeg ik vorige maand het advies om twee keer per dag te testen rond je ovulatiedatum, maar...ik kan echt niet in een potje plassen op het werk. Hoe doen jullie dat? Toch maar één keer per dag testen? Wat ik ook zat te denken: ik kan natuurlijk overdag midstream (die kan ik wel in mijn tas weg stoppen) en 's avonds dipsticks, maar kun je die wel met elkaar vergelijken? Ik heb namelijk nog best wel wat dipsticks liggen, dus om nou helemaal over te gaan op anderen vind ik ook zo zonde! En hoe doen de dames het die digitale testen naast dipsticks gebruiken? Alleen bij de twijfeltest? Pffff....welke dames met ervaring geeft me wat handvatten?!
Ik heb vandaag om zeker te weten nog een extra test gedaan. Eerst de midstream ovutest van Zwanger en Kids en daarna nog een digitale van Clearblue... Dit gewoon aan het eind van de middag! Ik test gewoon 1x per dag.... Dit was het resultaat vandaag! View attachment 184265
Ik testte ook gewoon 1 keer per dag. En als ik, volgens de Z&K test, een knaller had, dan testte ik met een CB digital ernaast ter controlle. Zie mijn foto's in mijn profiel. Ik gebruikte dus alleen deze 2 en dan gelijk na elkaar, dus ik kan geen antwoord geven of je 2 verschillende kan vergelijken op 1 dag. (dus 1 in de ochtend en 1 later op de dag)
Als je elke dag om dezelfde tijd kunt testen, kun je je ei bijna niet missen... 2x testen is eigenlijk een beetje overbodig...