Heel veel sterkte meid vanmiddag. Doe dingen waar JIJ je goed bijvoelt, neem voor alles de tijd. Liefs Jolie
Morgen wordt ons kleintje weggehaald. Ik zie er héél erg tegenop en weet maar half wat me te wachten staat (ze hebben het wel uitgelegd, maar je luistert maar half). Ik zie op tegen de dag van morgen, maar ook zeker tegen de dagen daarna. Ik leef nu zo van dag tot dag dat overmorgen nog zo ontzettend ver weg lijkt. Het voelt alsof ze mijn hart er uit hebben gerukt, maar ik wil tegelijkertijd de hoop nog niet opgeven. Ik hou me vast aan de gedachte, dat het toch wel ooit goed gaat komen........? Groetjes Franka
Lieve Franka, Wat erg voor je zeg! Wij kwamen er bij de echo ook pas achter, verder heb ik zelf ook niks gemerkt, ik was op en top zwanger. De curretage is emotioneel inderdaad zwaarder als lichamelijk. Het is erg moeilijk om het los te laten, daar zal je de komende weken/maanden wel voor nodig hebben. Heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken. X Neia
Hoi Franca Veel sterkte morgen. ik kreeg met de 9 weken een echo (was ziek zwak en misselijk dus dacht dat het wel goed zat) maar bleek net mis te zijn gegaan. Ik moet zeggen dat de curretage, behalve het emotionele, me meeviel. Geen last van gehad. Wat buikpijn maar dat kan ook niet anders. Ik heb gekozen voor een ruggeprik. Emotioneel gezien kun je het dan wel af gaan sluiten, ook dat duurt nog een tijd want je hebt de zwangerschapshormonen nog in je lijf. Heel, heel veel sterkte
Ik heb net ook een miskraam achter de rug en weet hoe ongelofelijk het is en hoe zwaar. Geef jezelf de tijd. Wat mij erg heeft geholpen is een herinneringsboekje te maken waarin ik een dagboekje heb geschreven en alle positieve kaartjes maar ook alle steunkaartjes erbij geplakt. Zo heb ik iets tastbaars van een mooie maar verdrietige gebeurtenis. Het is er echt geweest. Heel veel sterkte! Liefs jen
Ik weet precies hoe je je voelt en daarom wil ik je heel veel sterkte toewensen! Neem alsjeblieft de tijd om het te verwerken en ik hoop dat je het een plekje kunt geven en ik hoop dat je veel steun krijgt van vrienden/familie! Het is voor mij nu een week geleden dat ik medicijnen heb gekregen om de miskraam op te wekken. De lichamelijke pijn is inmiddels weg, maar geestelijk blijft het nog zeer moeilijk. Ik heb deze week een bedeltje (babyvoetjes) gekregen voor aan mijn armband en dat is voor mij een zeer fijne herinnering aan ons kindje, iets wat ik altijd bij mij heb! Nogmaals heel veel sterkte!
Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag heeft de curretage plaatsgevonden. Een hele zware dag, waar ook nog het een en ander mis is gegaan (o.a. instrumenten die nog niet klaarwaren, waardoor ik nog voor de verdoving terug moest naar de dagafdeling) Heel heftig allemaal. Vandaag weer opgestaan en proberen weer verder te gaan. Lichamelijk valt het mee, ik heb geen krampen e.d. het voelt als een ongesteldheid. In mijn hoofd zal ik de komende tijd het allemaal nog een plekje moeten geven. Gelukkig hebben we twee hele mooie echofoto's van ons kindje en hebben daar wel troost aan. Voor degenen die nu hetzelfde meemaken, heel veel sterkte en iedereen bedankt voor jullie lieve woorden en steun. Groetjes Franka
Lieve Franka, Hoop dat het een beetje goed met je gaat na de curettage. Neem voor jezelf de tijd om alles te verwerken en het een plekje te geven. Heel veel sterkte ook voor je mannetje! Liefs Minka
veel sterkte, ik weet wat je meemaakt ikzelf ben op 1 augustus gecureteerd nadat met 11 wk kreeg te horen via een echo dat het hartje gestopt was met 10,5 wk. ik moest veel overgeven etc en had echt alle zwangerschapskwaaltjes, en een teken dat er iets mis was heb ik niet gekregen. ook had ik een goede echo gehad met 9 wk en ging er van uit dat het allemaal wel goed zou gaan. Neem de tijd om het te verwerken, dit heb je echt nodig. je was al helemaal ingeplant op het krijgen van een kindje en dan opeens gaat die droom niet door. nogmaals veel sterkte in de komende tijd.