Wie is er meteen na de MK zwanger geraakt, en had na 3 weken last van kleine bloedingen, voornamelijk bruin bloed?
Ik ben na onze miskraam meteen weer zwanger geraakt wat heleaas ook weer fout is gegaan. Maar wat jij beschrijft had ik niet, maar wie weet
Ik ben het aan het proberen is dat ook een goed antwoord. Ik had 19/3 mijn mk, en tot nu toe nog niks, weet natuurlijk nu ook niet wanneer ik nou overtijd ofzo ben. Succes
Hoi Cindy, allereerst: wat verdrietig voor je dat je een mk hebt gehad... En ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar het is zo dat ik na mijn (2de) miskraam onmiddellijk weer zwanger raakte, maar wel een bloeding kreeg, vlak nadat ik positief testte. (toen was ik ongeveer 4 weken zwanger). Het bloeden zette gelukkig niet door. Na een tijdje (2 a 3 weken? is een gokje) had ik bruinverlies. Maar ook dat verdween weer en nu ben ik alweer bijna 19 weken zwanger... Er is hoop! sterkte, Amber
Sommige gaan 3 weken na MK bloeden. Ik had pas na 5 weken. Is per persoon verschillend. Je cyclus is nogal in de war. Succes!
Ik denk dat je mijn vraag goed begrijpt. Ik heb dus 19 maart een MK gehad. Hierdoor heb ik 2 weken echt gevloeid. Daarna 1 week niets, in die week hebben we geklust. Had ik alleen bij de 1ste keer wat roze verlies. Na die week is het bruin verlies begonnen. Heb nooit een echte bloeding gehad, alleen dat bruin verlies, wat ook wel eens een dagje weg was. Hoop dat dit niet te lang aanhoud. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat het de volgende keer goed gaat. En dat ik ook gewoon lekker zwanger mag zijn. Groetjes Cindy