nou, t staat er al.... er liggen 2 kippenbouten te ontdooien voor vanavond, maar ik wil wel eens iets anders dan de standaard kip-kruiden iemand een ideetje?
el Ketchap asin el Ketchap manis el Zonnebloemolie 1/2 knoflook tl sambal tl zout tl suiker Eventueel andere kruiden naar smaak. Kippenkruiden kan je doen voor meer spice. En kippetjes erbij. En uurtje laten trekken. Flink smoren in braadpan voor botergaar, Braden en grillen voor knapperig.
Zonnebloemolie, Ketjap, Chillisaus, knoflook, ik doe van alles een beetje op gevoel.. beetje zout en peper.. kip daarin marineren. Jummie!
Alleen een beetje zout en peper en paprika en kerriepoeder erop. Dan aanbakken en gaar worden en daarna nog even onder de grill en dan eerst een beetje water met zout daarin opgelost op het velletje smeren, krijg je een lekker krokant korstje van. Jammie.
ik ben helemaal gek van de kip smaak met honing, ik heb wel eens de zakjes van maggi gebruikt maar tegenwoordig maak ik zelf een brouwseltjes en maak het ook gaar in de oven heerlijk (toevallig nu bezig hmmm lekker hoor voor vanavond )
met ketjap of honing...daar had ik nog niet aan gedacht! tja, nu moeten we 2 dagen kip eten, als ik t beide wil proberen. zal zo eens een brouwseltje maken, thanks dames