Droom raar

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms heb ik z'on rare droom.
    Dat mijn man homo is ik word dan bezweet wakker.
    Iemand een idee wat dit kan betekenen?
    Hij is het niet hoor :)
    Hoop ik ;)

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Daar ben ik weer mimi :p

Dit is de droomsymbool betekenis

Droom je dat je partner in je echte leven HOMOfiel is, dan kan het zijn dat je je in het echt door hem afgewezen voelt. Dit kan zijn omdat hij intimiteit afhoudt of omdat hij zijn emoties voor je verbergt. Je onderbewuste kan je een signaal geven dat hij een geheim voor je heeft.

Het kan ook zijn dat je je onzeker voelt over de kracht en de aard van je relatie. Communicatie is de oplossing om erachter te komen wat er aan de hand is.

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Ps. raar dromen en je andere symptomen (ander topic) kunnen ook allemaal wijzen op een magnesium tekort ;)

4. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eef wat leuk dat je reageerd steeds :)
    Dus hij is geen homo ;)
    Of ik ;)
    Welke site is het?

5. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet mamafaith ;)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Mamafaith, er bestaan verschillende soorten dromen.
    De eerste zijn verwerkingsdromen. Daarin verwerk je de dag, gebeurtenissen.
    Dan zijn er nog nachtmerries welke ook vaak verwerkingsdromen zijn en vaak ook gerelateerd aan lichamelijke dingen zoals te moe geworden zijn, tekort aan bijvoorbeeld magnesium, hoge bloeddruk, te warm hebben etc.
    Dan zijn er nog dromen met symbolen die je vanuit je onderbewuste iets duidelijk kunnen maken. Vooral de steeds terugkerende dromen zijn hier interessant omdat ze je echt iets te vertellen hebben (vandaar dat ze steeds terug komen). Door de symbolen kan je soms een heel anderr idee hebben over een betekenis dan wat het daadwerkelijk is.
    Je kan het opzoeken in droomsymboolboeken en sites en je kan ook kijken wat het symbool voor jou persoonlik betekent.

Jouw dromen kan je onder meerdere symbolen zoeken zoals ruzie maken, vechten of iets dergelijks.

Symbolische betekenis beknopt van jouw droom:

Als je droomt dat je lichamelijk aan het VECHTEN bent, dan worstel je in je echte leven met problemen. Je hebt veel kwaadheid in je.
    Waren anderen aan het VECHTEN, dan wil je niet toegeven dat je problemen hebt en je zorgen maakt.

Het is belangrijk dat je zelf de verantwoordelijkheid neemt om de problemen in je leven op te lossen.

Heel beknopt ;)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ondanks dat ik heel nuchter van aard ben, vind ik dit wel reuze interessant.
    Ik wil mimi dr topic ook niet bevuilen dus mag ik je anders een pb sturen met een droomvraag? (tenzij Mimi het goed vind als ik het ook hier neerzet ;))

8. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Glimworm Tuurlijk mag je het hier ook neerzetten

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb een droomboek...ik kan weleens voor je kijken

Ik denk dat het niet echt iets betekent...hoogstens dat je het misschien zelf weleens denkt :D en er dan over droomt

Ik droom heel vaak dat mijn man en ik tijdelijk uit elkaar zijn...dat ik dat verschrikkelijk vind en ik hem met geen mogelijkheid kan bereiken...telefoonnummer is dan steeds fout...of ik weet het nummer niet meer of de telefoon verandert in een DS....
    ( mijn man is voor zijn werk vaak weg...en dan kunnen we soms niet bellen...dus ik denk dat het daar vandaan komt)

10. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag zou je dat voor mij willen doen.
    Ik heb namelijk geen droomboek.
    Gek toch dat ik steeds droom dat hij homo is terwijl hij het niet is?
    Ook droom ik vaak over mijn overleden oma, in mijn droom weet ik dan dat ze is overleden maar toch zorg ik dan voor haar in mijn droom.
    Als je eens voor me zou willen kijken graag.
    Bedankt vast

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

dank je wel mimi! ;)

Ik droom de laatste tijd regelmatig in diepe slaap over een ex van mij. We hebben een moeizame relatie gehad en ik was blij dat ik uiteindelijk van hem af was :)
    Nu heb ik hem na jaren van geen contact, laatst op FB gevonden.
    Ik heb verder ook geen contact gezocht, daar heb ik totaal geen behoefte aan, maar ik was nogal geschokt toen ik las dat hij een ongeneeslijke spierziekte heeft (daar wisten we nog helemaal niks vanaf toen we samen waren)

Nu droom ik dus regelmatig weer over hem en dat we "een sort of" samen zijn. Even ter verduidelijking, ik heb totaal geen gevoelens voor hem, we zijn allebei gelukkig getrouwd en hebben een eigen gezin.
    Zouden die dromen iets met (de wetenschap over) zijn ziekte te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt voor het lezen!

Deel Deze Pagina