Droom vliegtuig neerstorten

Discussie in 'De lounge' gestart door kwekkie4u, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wat een nacht.
    In de ochtend helemaal verward wakker geworden omdat ik 3 keer droomde dat er een vliegtuig neerstorte.

Drie keer zag ik ergens in de lucht een vliegtuig naar beneden komen en neerstorten. Het was wel ver van mij vandaan.

Pfffff zo word je natuurlijk niet lekker wakker.

Weet iemand wat zo een droom kan betekenen?

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heb heel vaak enge dromen.

Bv dat ik verdrink door een enorme watergolf, dat ik onder een vrachtauto kom en dat ik in een vliegtuig zit en neerstort.

En omdat die laatste droom vaak en veelvuldig voorkwam en wij om ons zoontje in c hina moesten was ik echt zoooooo bang dat we het niet zouden overleven. Echt die droom ging een eigen leven leiden.

Ik heb ook 7 kleuren gescheten in dat vliegtuig. Elf uur naar Beijing en dan nog een binnenlandse vlucht van 3,5 uur. En die zelfde reis weer terug :(

Ik heb gehuild op het moment dat we weer veilig op Schiphol landden. Ik dacht echt dat we het niet zouden halen...

Dus, een droom is een droom ;)

Edit: ik droom ook heel vaak dat ik een vliegtuig neer zie storten trouwens!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Er is natuurlijk afgelopen weekend een vliegtuig gechrast. Misschien heb je dat gelezen en is t onbewust blijven hangen.

Wat ook kan is gezien wat er nu speelt mbt je zwangerschap en de angst om verlies. Dat dat zich uit in zo'n droom.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik kijk altijd op droom info of het betekenissen heeft, of ik bedenk me of ik iets gezien heb wat onbewust is blijven hangen.
    Fijn is het zeker niet!

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Nou, het betekent in ieder geval niet dat je voorspellende krachten hebt.

Er is wel een vliegtuigongeluk in het nieuws geweest, heeft dat je bezig gehouden?

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vannacht heb ik gedroomd dat ik op een feest xtc had genomen, volgens mijn vriend heel wild geweest vannacht haha.
    Vaak betekenen dromen iets heel anders dan waar je over droomt. En ik geloof er allemaal niet zo in.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

De meeste dingen zijn gelukkig gewoon verklaarbaar. Als ik naar heb gedroomd, verklaar ik mijn dromen ook aan de hand van droominfo.nl en dan ben ik weer gerustgesteld :)

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Jij bent zwanger zag ik..
    Kijk.. Een gek bijproduct zijn de dromen.. Echt enge dromen.. Toen ik zwanger was ben ik vaak badend in het zweet wakker geworden..

1. Een man die door huis sloop maar alleen een stem was
    2. Een groep die zwangere vrouwen opwachte om de baby uit de buik te snijden
    3. Dat mijn baby voornamelijk een enorme neus had..

Dat zijn 3 die mij heel goed zijn bijgebleven.. Maar er waren er veel meer..
    Op de een of andere manier komen er angsten bij je los..

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb vannacht ook gedroomd dat er een vliegtuig neerstorte, en dat kwam doordat hij rondjes moest blijven vliegen omdat de baan opgeruimd moest worden.Was niet leuk wakker worden.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Als er 1 vliegtuig neerstort volgen er altijd meer! Let maar eens op.... Of nu niet meer omdat ik dit hier neer zet:p

Geen idee wat jou droom betekend maar als ik het droomde storte er idd een vliegtuig neer.

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is voor mij ook een terugkerend thema net als kiezen die afbreken. Volgens een droomuitlegwebsite betekent het dat je onrealistische doelen voor jezelf stelt.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ja inderdaad...

Ik had ook tijdens de zwangerschappen enge dromen.

1 staat me nog bij. Dat ik een hele grote baby baarde, echt een reus die leek op een baby maar gelijk ging lopen en naar school wilde.

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Globale uitleg:
    Iets wat je hoog probeert te houden dreigt neer te storten. Een baan, gezondheid, doelen die je jezelf gesteld hebt lijken (voor nu) te hoog gegrepen. Kan ook een angst zijn voor het niet behalen van je doelen of letterlijke angst voor vliegen.

14. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Bedankt voor je uitleg: ik ben inderdaad bang voor vliegen. Ik haat het. Maar vlieg wel.

Ik denk dat het te maken heeft met de uitslag van de vlokkentest. Ik ben zooooo bang dat ik straks afscheid moet nemen van ons ongeboren kindje.

15. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie nu je onderschrift. Sterkte met wachten. Ik heb die droom over vliegtuigen dus ook vaak maar ben absoluut niet bang om te vliegen. Soms is een droom gewoon een droom :D.

Deel Deze Pagina