Ik hoorde vandaag iets over een speeltuin/pretparkje waar je zelf je bbq vlees mee kunt nemen en daar kunt bbqen kinderen kunnen ook koeien melken wie weet wat dit is, en waar? ik hoorde er mensen over praten aan de kassa bij de AH en stond een beetje af te luisteren maar kan zo niet vinden wat het is en ik durfde het ook niet te vragen
irrland!! super leuk, ben er ooit met een vakantie mannetje van ons geweest. super en heel goedkoop!!
Mmmmm ik heb er nog nooit van gehoord....maar lijkt me wel heel erg leuk! Is het leuk om met mn 2 zoons naar toe te gaan? (11 en 2) Aangezien de pretparken hier me klauwen vol geld kosten (gaan we dus niet naar toe). Komende week word het goed weer dus dan lijkt het me eigenlijk wel wat...
Nou we gaan woensdag er naar toe! Waar zp al niet goed voor is! Mn meiden gaan dan een dagje naar Antwerpen, dus voor ons een mooie gelegenheid om naar Irrland te gaan. Heb er al helemaal zin in! We gaan niet zo vaak een dagje weg nl. Ts, bedankt voor dit topic!
Ik hoor echt van iedereen dat het geweldig is! En het word super mooi weer! en niet duur ook erg fijn haha
Ja echt. Geef ze wat water en modder en ze vermaken zich daar uren. Of in het maïsbad, glijbanen, bij de dieren, op de luchtkussens of bij een van de speeltuintjes. Nu moet ik natuurlijk niet te hard roepen dat het zo leuk is, anders wordt het veel te druk Wij komen er al jaren en je merkt dat het de laatste tijd steeds bekender wordt. Hopelijk drukt dat de prijzen niet omhoog, want die zijn nu echt een lachertje!
Hier vinden ze het ook super! Vorig jaar ook al, toen was I nog geen twee. Vooral de dieren en springkussens vond ze toen leuk. Binnenkort maar weer eens gaan, echt een aanrader!