Moeder (21) verzon vondelingendrama (telegraafsite)

Discussie in 'De lounge' gestart door LastminuteMama, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Verhaal over vondelingen verzonnen door moeder
    door onze internetredactie
    AMSTERDAM -
    Het verhaal over twee vondelingen die in Rotterdam op de stoep van een woning lagen, blijkt verzonnen door de 21-jarige moeder. Zij is de bewoonster van het huis, waar de twee pasgeboren baby's zogenaamd op de stoep waren gevonden.
    De vrouw, die alleen woont, is gearresteerd.

De vrouw belde rond 14.45 uur de politie met de melding dat ze voor haar woning aan de Kopenhagenstraat in Rotterdam-Alexander de twee meisjes had gevonden en mee naar binnen had genomen. Het tweetal lag in „een soort verpakkingsmateriaal”.

Toen agenten arriveerden, bleek een van de kinderen al te zijn overleden, aldus een woordvoerder van de politie. Het staat niet vast dat de kinderen een tweeling zijn.

De technische recherche heeft de woning onderzocht op sporen. Tientallen buurtbewoners stonden vrijdagmiddag bij de woning waar de baby's zouden zijn ontdekt. De politie zette omgeving af en deed een buurtonderzoek.

Rond zeven uur vrijdagavond werd het stoffelijk overschot van de dode baby met een lijkwagen weggebracht. Voor de buurtbewoners is er vrijdagavond een bijeenkomst waar zij worden geïnformeerd over het incident. Daarbij zullen onder anderen medewerkers van Slachtofferhulp aanwezig zijn.

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wat een raar mens! is zij nu zelf de moeder dan van deze kindjes?
    Gatver ik haat zulke mensen!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Verschrikkelijk gewoon, hoe krijg je het voor mekaar! Het word echt steeds gekker :(

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dit staat op een andere nieuwssite:
    Volgens de politie heeft de vrouw verklaard dat ze de moeder is van de kinderen. De politie heeft dat in onderzoek. Ze is meegenomen naar het bureau en is daar aangehouden. Voor zover de politie weet, is zij een alleenstaande vrouw. Het staat niet vast dat de kinderen een tweeling zijn.

Dat hele zaakje stinkt aan alle kanten.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik schrik ervan! ik had het verhaal gehoord maar dit is echt ziek!

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Het verhaal wordt steeds vager. 2 pasgeboren baby's, waarvan zy de moeder is, maar de baby's zyn geen tweeling? Dat kan toch niet?
    En wie verzint er nou zo'n gestoord verhaal over haar eigen kids! Damn, sommige mensen #-o

8. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoe afschuwelijk.... :cry:

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jeetje ik had het ook gehoord,dit snap je toch niet?

Zoo sneu voor die kindjes!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik word hier heel pissig van :(

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik krijg er ook kippenvel van...
    Maar we kennen de achtergrond niet he...
    Die moeder is nog maar 21, heeft ongetwijfeld een groot psychisch probleem anders verzin je zoiets niet...je weet niet wat er achter steekt he?
    Misschien is ze zwanger geraakt door incest of verkrachting en heeft ze niet geweten hoe verder...ik bedoel er kunnen zoveel oorzaken zijn dat iemand zo erg flipt en dan zoiets doet...en dan ga ik er nu wel vanuit dat het beide haar eigen kinderen zijn...
    Ik weet nog, heel wat jaren terug, is in het dorp waar ik toen woonde een babylijkje in een vriezer gevonden tussen de snacks :(
    Maar die vrouw was gewoon psychisch zwaar gestoord heeft ook jarenlang hulp gehad maar niemand wist ook dat ze zwanger was en zij wist gewoon echt niet wat ze moest....dus daarom oordeel niet te hard over de moeder, het is vreselijk voor de kindjes maar een mens komt niet zomaar tot zoiets...
    xxx Roelie

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik vind het heel erg. Maar gelijktijdig zit ik ook met heel veel vraagtekens o.a. heeft ze de kindjes zelf gebaard zonder hulp van een VK, anders zou dit toch nooit kunnen. En dat ze de kindjes eerst voor de deur legt en uiteindelijk weer binnenhaalt en later ook nog eens toegeeft dat ze wel de moeder is. Je moet wel psychisch niet in orde zijn om dit te doen, maar ook al ben je psychisch helemaal de weg kwijt, kan je tegenwoordig van alle kanten hulp krijgen dus dit had nooit hoeven gebeuren.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou je kunt misschien wel van alle kanten hulp krijgen, maar het kan goed zijn dat niemand gemerkt had dat ze zover weg was.
    Hoe vaak hoor je niet dat mensen na een zelfmoord van iemand zeggen: "Dat had ik nooit verwacht, je merkte nooit iets aan hem!"

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    zoo he das ook niet normaal :confused:

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ze zullen er vast wel snel achter komen of het haar kinderen zijn neem ik aan? Door bloedtesten etc....

Mag toch hopen dat dit niet de kinderen van iemand anders zijn :(

Vind zoiezo afschuwelijk dat er één kindje al was overleden.

16. maevie

maevie Lid

6 okt 2007
    7
    0
    0
    bediende
    De Haan Belgie
    jezus
    ik heb zolang moeten proberen om zwanger te worden en dan zijn er andere mensen die zulke dingen kunnen doen
    daar walg ik echt van hoor!

17. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ROTTERDAM - De baby die vrijdag gevonden werd in een woning in de Rotterdamse wijk Alexanderpolder is buiten levensgevaar. Ze ligt in een ziekenhuis. "Het meisje gaat vooruit." Dat zei zaterdag een woordvoerder van de politie.

Vrijdag vond de politie in een woning twee pasgeboren baby's. Een van de kindjes bleek te zijn overleden.

De 21-jarige moeder van de tweeling is aangehouden en wordt door de politie verdacht van betrokkenheid bij de dood van een van haar twee dochtertjes. Het meisje is vermoedelijk overleden in de woning.

Aanvankelijk had ze verklaard dat ze de baby's voor haar huis had gevonden en mee naar binnen had genomen. Na het weekeinde wordt ze voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Voorzover de politie weet gaat het om een alleenstaande vrouw. De technische recherche heeft vrijdag de woning doorzocht en zette een tijdje de buurt af.

bron, nu.nl

18. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Was het Mvjanelle? :')

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    stom wijf... ik wilde zo graag en kreeg niks en zij krijgt er 2 en moet ze niet. grrrrrrr

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wist niet wat ik hoorde, echt te gek voor woorden, idiote mensen zijn er zeg...

Deel Deze Pagina