Hallo dames, Natuurlijk dromen we allemaal wel eens hoe het zal zijn om zwanger te zijn enz. Maar gisteren nacht. Had ik zomaar een droom zonder dat ik er bewust voor koos. Ik zei in mijn droom tegen mijn vriend. ik ben zwanger ik voel het, ik voel me al twee weken raar. Toen ik wakker werd, voelde me buik ook raar. Is waarschijnlijk omdat de droom er net over ging. Maar een vriendin van mij zei, misschien ben je het dan toch en dat je lichaam het aangeeft. Want zij had ook een droom toen ze zwanger Was dat het een jongentje werd dat ze ballen en een piemeltje zag op de echo. En een week later had ze een echo en ja hoor, precies wat ze had gedroomd. Wat denken jullie? Kan het echt werkelijkheid zijn.
Kimiikim dankje en dat klopt. Maar zoals je ziet je ziet is mijn cyclus oplopend dus wanneer ik precies kan testen weet ik niet. Dus ik ga maar van mijn langste af. En dat zou betekenen dat ik pas 20 december ongeveer kan testen
Verwarrend he zulke dromen? Ik hoop voor je dat deze voor jou voorspellend was Zou best leuk zijn zo'n positief testje vlak voor kerst...
Heel realistisch en veel dromen schijnt veel voor te komen aan het begin.. Ik heb altijd slechte nachten gemaakt de eerste weken daardoor. Wie weet! Succes
Dankje jaenne. Ik droom altijd al veel en raar, maar over zwanger zijn niet.. Schoonzusje zei ook misschien omdat je het te graag wil.. Maar ik ben al minder mee bezig dan in hrt begin en toen niks.. Vandaag ook ik Was op een feestje en opeens mijn linkerborst erg prikkelig voelde hem erg en rechter uit eindelijk ook.. Later wss het over en werd ik misselijk dacht dat moest overgeven. Was ook weer weg.. Maar in de trein terug nou ik voelde me zo beroerd. Haha nu ook.pp bankje maar me buik voelt heel raar aan anders. En misselijkheid
Heb het al heel vaak gehad, dromen over positieve tests, echo's, geboorte, borstvoeding geven en het betekende voor mij niets. Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt.
Helaas vanacht na de seks beetje bloed. En vandaag om de 4 uur kleine tampon in. elke keer maar een halve tampon vol maarja.
Dat is dan erg jammer. Maar ik hoop wel voor je dat je droom snel voor je uitkomt! Onbewust ben je ws toch veel met zwanger worden bezig, dat verwerk je 's nacht, dus miss daarom die mooie droom
Hoop het voor je Maar k heb zo'n droom inmiddels al wel 5 x gehad.. zo mega realistisch.. maar is hier nog nooit werkelijkheid geweest duimen draaien voor je