ik schrok even was zo hevige kramp vreemd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blijj, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkent iemand dit?

Vanmiddag dat ik even opstond en naar de keuken zou lopen kreeg ik ineens een hele hevige kramp bij me schaambot/baarmoeder stond er even krom van schrok ook echt. en toen zakte het na een paar minuten weer af. nog nooit gehad. Me nod is 30 november.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je nod is dus morgen.
    Tja het kan iets positiefs betekenen, maar hoeft helaas niet.
    Ik heb in de jaren alle symptomen al voorbij zien komen bij mezelf, maar helaas nooit goed nieuws.
    Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou geen goed nieuws hoeft te zijn.
    Het enige dat je kunt doen is afwachten of testen.

Succes!!

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Is je cyclus regelmatig?? Want ik moest denken aan je eisprong, maar dat kan niet als je morgen ongi moet worden ;)

4. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb een regelmatige cyclus en eisprong al gehad

5. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    testen wacht ik zoizo mee denk tot zondag is vriend vl jarig of misschien maandag pas

6. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo

ik herken dit ik had dit vorige maand ook ik had dit een paar dagen na mijn eisprong, ik zat gewoon op de bank en opeens een kramp was ook snel weer over.
    maar helaas ben ik toch ongesteld geworden.
    dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook gebeurd.
    laten we hopen dat het voor jou goed afloopt.

famke

7. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Famke,

Nee ik had het niet na de eisprong maar 2 dagen voor me NOD. Ben benieuwd voel nog niks normaal zal nu wel al een beetje buikpijn hebben, we zien wel. ik hou jullie hier op de hoogte!

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Klinkt als vroege menstruatie :(

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik herken het alleen van mn zwangerschap, de eerste keer schrok ik ook echt, maar de eerste prille weken kwam het steeds vaker voor. Hoop dat het bij jou ook iets positief betekent, ik ga duimen :)

10. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker geen ongi gevoel daarna verdween me buikpijn en is nu ook nog steeds niks normaal zou ik nu wel wat voelen dat morgen me nod eraan komt wachten af. Dankje Emo ik hoop het

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En hoe gaat het vandaag?

12. AzA

AzA Niet meer actief

Het zouden ook zomaar je darmen kunnen zijn?
    Maar ik duim voor je dat het iets positiefs is! :)

13. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hetzelfde hier.. maar heel even last van gehad op het begin van de zwangerschap :)

14. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    snel een update, er is nog niks, spannend is dit meiden!

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Spannend ! Zou heel leuk zijn als je morgen je vriend verrast met een positieve test op zn verjaardag. Toi toi toi!

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het toevallig gisteren gehad...kwam van de bank en even een steek in m'n buik. Heb het wel eens eerder gehad maar of het nu met een zwangerschap te maken heeft geen idee. Soms lig ik ook wel eens in een houding heel lang en als ik dan overeind kom kan ik wel eens zon gevoel hebben. Nooit opgelet op welke dag het in m'n cyclus was. Het kan dus eig van alles betekenen meid. Heb je verder al symptomen??

17. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb wel 2 nachten achter elkaar zuur gehad, normaal voel ik elke maand wel wat maar ik heb mezelf voorgenomen deze maand er niet echt mee bezig te zijn, tot de kramp die ik heel even had en weer weg ging.

Spannend nog steeds niks alleen afscheiding normaal niet echt op de dag van ongi volgens mij.

Wachten het af! hou jullie op de hoogte vanavond, heb ook wel afleiding vanaaf feest voor vl zijn verjaardag voor vrienden en morgen voor zijn familie. Ik ga denk ik ook pas maandag testen denk ik.

18. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    er is nog nikt te beken hier, spannend. maar ga morgen pas testen.

19. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ben heel benieuwd!! Als je een regelmatige cyclus hebt en je bet nog niet ongesteld.. Is dat goed nieuws, heeeel goed nieuws :) duim voor je! Spannend. Knap dat je kan afwachten met testen haha ik zou dat niet kunnen!

20. blijj

blijj Actief lid

16 sep 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah ik heb een regelmatige cyclus. Ik heb vl beloofd om zoizo tot morgen te wachten en dan doe ik dat ook ik wacht misschien zelfs wel tot dinsdagochtend. Maar dit is niet normaal voor mij ik had het gisteravond eigenlijks al moet worden zoizo vanochtend maar voel ook echt niks. voel me alleen een beetje vreemd van binnen. als ik vanaaf thuis ben dan laat ik weer meer weten.

Deel Deze Pagina