Vannacht was het weer zover....het was allemaal zo realistisch en écht. Helaas werd ik weer wakker Dromen over dat je zwanger bent, en dan echt flink zwanger, op zn eindje zeg maar of dromen dat je al een kindje hebt, hebben jullie dit ook zoveel? Bij mijn droom vannacht had ik al een kindje, een meisje, ze was nog heel jong, een peutertje. En we gingen op visite en ik was zo trots om haar te laten kennismaken met iedereen, het voelde allemaal zo goed en warm. Ben er de hele ochtend weer redelijk van onder de indruk en verdrietig van geweest, eerlijk gezegd.
Noa, ik herken het meis . Heel af en toe droom ik dat ik een positieve test in handen heb, dat ik al een beginnend buikje heb of dat we al een kindje hebben. Grappige is, dat het altijd een jongetje is ons kindje. En inderdaad, ook ik ben dan zo teleurgesteld dat het maar een droom was . Iedere keer weer een droom, wanneer zal die droom toch eens werkelijkheid worden!
herkenbaar hier ook.. droom ook wel eens dat ik zwanger ben of bevallen ben.. Ik weet dan ook niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan.. Word er ook wel down van.. Dames we blijven de hoop erin houden.. blijven geloven en ik weet toch wel zeker dat het ooit zal lukken!!
Ik had nog nooit gedroomd dat ik zwanger was...nog helemaal nooit. Tot de laatste terugplaatsing. Ik droomde ongeveer 5 dagen na de tp dat ik zwanger was...ik was 8 weken en kreeg een echo! (die trouwens door mijn zus gedaan werd, haha) Alles was goed en er klopte een mooi hartje. Maar een paar dagen later kreeg ik bloedverlies. Wilde heel graag weer een echo en kon weer bij mijn zus langs gaan. Alles was nog steeds goed en ze kon ook al zien (jaja) dat het een jongetje zou worden... Ik bleek 11 dagen later idd zwanger. Met 9 weken heb ik helderrood bloedverlies gehad, maar alles bleek goed te zijn. En met bijna 18 weken hoorden we dat we een jongetje zouden krijgen!!!! Ik hoop dat jullie volgende droom over dit onderwerp, net zo voorspellend wordt als die van mij... Liefs
Dat klinkt idd erg bekend! Ik droom ook geregeld over dat ik zwanger ben of een kindje heb! Zo trots dat ik ben dat gevoel heerlijk! Hoop dat ik me zo snel echt mag gaan voelen! @ Loesie wat mooi zeg dat je droom uitkwam! Succes allemaal!!!! Laten we hopen dat onze dromen snel werkelijkheid worden en zwanger mogen zijn!!! Liefs Char