droomaanbod met 1 voorwaarde niet zwanger zijn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kusjes1986, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat nu niet bepaald een droomaanbod... Ik dacht dat het over een jobaanbieding ging :D

Ik heb tattoo's, vind het super, maar zou nooit of nooit mijn kinderwens hiervoor aan de kant schuiven...

2. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Nou ik zou zeggen ga voor die tattoo op dit moment heb zelf ook tattoos en een tattoo van zoveel geld zou ik helemaal niet laten liggen.. En sowieso 3 maanden nog wachten is niet een jaar ofzo.. Mijn mening in ieder geval. En je moet je niet druk maken om wat andere denken! Jij leeft je eigen leven niet die van hun

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik vind dat je vooral je eigen keuze moet maken. Iedereen heeft zijn eigen belangrijke zaken in het leven. Volg je hart.

Wat anderen zeggen moet niet belangrijk zijn als je een keuze maakt over je eigen leven en dat zegt iemand die niet zonder hulp een kindje op de wereld kan zetten ;)

Als ik je bericht lees dan lees ik tussen de regels door dat je beide graag wilt maar dat deze kans een once in a lifetime kans is dus dan lees ik ook dat dit toch eigenlijk wel iets is wat je heel graag beet wil pakken. Ik zou zeggen, go for it!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou het nergens voor stoppen, maar goed voor mij is de kans groot dat ik in mei toch niet zwanger zou zijn.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.266
    23.377
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zou dan ook wachten als ik jou zo lees. En niemand heeft wat te zeggen daarover. Wij zijn ook een paar maanden gestopt, omdat we geen kindje in december wilden. Mijn vriend is bakker en zou dan amper vrij kunnen krijgen. Vonden mensen ook raar. (En ja, we wisten ook dat een kindje te vroeg geboren zou kunnen worden, en dan evt alsnog in december, maar dan had het zo moeten zijn) Daarbij ben je nog niet zo lang gestopt met de pil, ik denk dat het anders is als je al tijden bezig bent zwanger te raken. Als ik nu nog niet zwanger was geweest had ik waarsch ook niet meer een paar maanden overgeslagen, dan maar risico op decemberkind. Ik zou voor deze droom gaan als ik jou was. Je bent niemand verantwoording schuldig, behalve jezelf en je man.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Maar even realistisch... als jij wacht wordt er niemand eerder of later zwanger hoor. Ik vind dat je in dit soort persoonlijke dingen gewoon de beste beslissing voor JOU moet maken. Daarin hoef je alleen rekening te houden met jezelf en evt met je man.

En idd het gaat niet om uitstellen met een jaar, maar om een paar maanden...

7. Loontje83

Loontje83 Actief lid

14 feb 2015
    166
    1
    0
    E tekenaar
    Tilburg
    Hoe denkt je partner erover? Ik heb zelf diverse tatoeages en ja ze zijn duur.
    Je hebt je keuze denk ik in je gedachten al gemaakt. Dus wederhelft ermee eens lekker mee gaan.

8. Als het echt iets is wat je heel graag wil, dan zou ik de kinderwens even op pauze zetten. Iedereen heeft persoonlijke redenen om de wens nog even uit te stellen op een bepaald moment, dat mag toch!

9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik had al het idee dat het niet om een kleine tattoo ging, en eerlijk gezegd zou ik daar dan ook voor gaan. Drie maanden is te overzien vind ik.

Maar je moet het voor jezelf afwegen, wat is belangrijker?

En aan de andere kant, als je nu afzegt en in mei nog niet zwanger bent kan je jezelf ook wel voor je kop slaan!

Kortom, ik zou voor die tattoo gaan!

Wel benieuwd wat je gaat laten zetten trouwens!

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker doen wat je gevoel je ingeeft! Iedereen maakt zn eigen keuzes en als jullie erachter kunnen staan om een paar maandjes langer te wachten... Als ik jouw verhalen zo lees is deze tattoo enorm belangrijk voor jou! Deze kans ga je nooit meer krijgen en deze paar maanden komen anders na mei weer terug. Dus het is zeker een persoonlijke keuze, maar ik zou me absoluut niet laten weerhouden door de keuze die een ander zou maken! Het is jouw / jullie leven!
    (Dus ja hoe dubbel de keuze ook is, ik denk dat ik het me goed voor kan stellen dat je deze droomkans pakt. Dromen zijn er om te verwezenlijken ;))

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik kan niet zo heel makkelijk zwanger worden, dus wij hebben geen maand overgeslagen omdat we geen kans wilden laten liggen. Maar als jij al twee kinderen hebt en je hebt geen problemen met zwanger worden, dan wacht je toch gewoon als je dat wil? Zolang je partner het er maar mee eens is.

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Ik zou denk ik wel wachten.... Het is immers zo mei. En of je daarna makkelijk of moeilijk zwanger word dat weet niemand maar dan maken die drie maanden echt het verschil niet meer..voor dat je besluit om überhaupt zwanger te willen worden weet je dit immers ook niet...maar dat is mijn gevoel...

13. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik zou wachten en even een paar maanden pauze inlassen.
    Ik zou het echt wel weten hoor! Ben ook gek op tattoos. Maar mei is ook al bijna.

14. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik zou ook wachten. Niet voor een tattoo maar als ik het vergelijk met een aanbod om in mei gratis naar Australië te gaan dan wist ik het wel :)

Wij hebben ook al twee kinderen en hoe gezegend wij ook waren dat we ze heel snel mochten verwachten, nummer drie lijkt een heel ander verhaal. Stel dat je het niet doet en in mei ben je niet zwanger? Dan betreur je de beslissing misschien ook... En als het zo'n grote wens is zou ik er voor gaan!

15. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik heb ook gewacht totdat mijn sleeve af zou zijn. Op de dag dat de laatste uren erin gingen heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad en was het raak.

16. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik zou ook wachten, je kan niet alles maar laten voor je wens.

Ik heb dat wel gemerkt, het eerste jaar proberen gaf ik alles op en nu (meer dan 2 jaar proberen) niet meer. Denk aan wat jou gelukkig maakt en doe dat! Jouw geluk is belangrijk ook voor je kinderwens!

Succes

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    En? Je keuze kunnen maken?

18. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik sluit me aan bij Aislyn.
    Persoonlijk vind ik tattoos verschrikkelijk, dus mijn keuze zou eenvoudig zijn, maar het zou voor mij dan dus ook al geen droomaanbod zijn ;)
    Wanneer ik in jouw schoenen zou staan, zou ik inderdaad meewegen wat Aislyn ook al aangeeft. Alhoewel behaalde resultaten in het verleden geen garantie voor de toekomst zijn...

Ik zou er hoe dan ook niet voor kiezen om weer te beginnen aan de pil o.i.d. Je lichaam went weer aan die hormonen en je weet niet hoe lang je nodig hebt om weer te ontwennen. Bovendien is het eigenlijk allemaal troep.
    Ik zou inderdaad gaan voor condooms, mocht je je keuze hebben kunnen maken..
    Ik weet niet hoe regelmatig je cycli zijn, maar je kunt dan ook je vruchtbare dagen vermijden, al neem je dan natuurlijk nog wel een risico..

Succes met het doorhakken van de knoop!

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ik ook benieuwd naar hihi :D

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid